Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 5–10 vuotta vanhempien miesten kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
IL: ”Viimeiset 250 000 vuotta naiset ovat pariutuneet keskimäärin 5–10 vuotta itseään vanhempien miesten kanssa. Tähän tulokseen päädyttiin uudessa tutkimuksessa, jossa pääteltiin geeneihin kertyneiden mutaatioiden laadun perusteella, miten pitkä sukupolven mitta on keskimäärin ollut historiassa.”
 
vierailija
Juu, näin varmaan on.
Ja tuo menee siihen normaaliin aikaväliin.

Danny ja Helmi eivät enää oo sitä normaalia tai että 50-v.länsimainen mies hieroo jonkun 20-v.thaikun kanssa.
20 v suomineidot käy kuumana vanhempien miesten suuntaan, varsinkin kun mies on julkkis ja/tai rikas. Oma elämänlaatu nousee uusiin sfääreihin. Ja se se vasta on upeaa kun pääsevät patsastelemaan juorulehtien hömppäjuttuihin ja heistä tulee sen kautta julkimoita. Tulee ehkä kutsu hömppärealityihin telkkuun
 
  • Haha
Reactions: Echo
Tässä iässä sopivin nainen on 1/2 miestä nuorempi, kuten hehkeä salarakkaani on 😍

Siinä nuortuu itse kummasti ja hormonituotanto (= terveyttä, elämäniloa ja hyvää oloa) saa hurjan boostin. Suosittelen muillekin setämiehille erityisesti aasialaisnaisia 👍
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja ruuttis
vierailija
Tässä iässä sopivin nainen on 1/2 miestä nuorempi, kuten hehkeä salarakkaani on

Siinä nuortuu itse kummasti ja hormonituotanto (= terveyttä, elämäniloa ja hyvää oloa) saa hurjan boostin. Suosittelen muillekin setämiehille erityisesti aasialaisnaisia
Oikea kaava: miehen ikä jaettuna kahdella plus seitsemän vuotta.

Nelikymppiselle miehelle 27 vuotta nuori nainen.

Viiskymppiselle miehelle 32-vuotias.

Kuuskymppiselle miehelle 37.

7kymppiselle miehelle 42.

Dannylle 47.
 
Oikea kaava: miehen ikä jaettuna kahdella plus seitsemän vuotta.

Nelikymppiselle miehelle 27 vuotta nuori nainen.

Viiskymppiselle miehelle 32-vuotias.

Kuuskymppiselle miehelle 37.

7kymppiselle miehelle 42.

Dannylle 47.
Mutta onneks NAISET suurimmaks osaksi eivät halua vanhoja käpyjä, vaan lähelle omaa ikäänsä :)

Kato ku kaikilla ei ole turvallisen isähahmon etsimistä tai rahapula, vaan ovat hyväitsetuntoisia ja pärjääviä naisia. :giggle:
 
Naisiksi tultuaan heillä alkaa negatiivinen kehitys koska he vanhenevat miestä huomattavasti nopeammin. Tulee lihomista, kiukuttelua ja muuta lässähtämistä
Väännä itse 2-4 lasta ja valvo niiden unien kanssa monta vuotta, niin katsotaan, missä kunnossa sun kroppasi on. Ai et voi synnyttää? No älä sit valita.

Äijät juoksee karkuun kun pitäis vaippa vaihtaa vauvalle tai pistävät terapiapiirin äijien kanssa autotalliin, kun muija käski viedä roskat...
 
Onko sulla paljon rahaa ja omaisuutta?
No en ole sellainen rikkaaksi miellettävä, mutta kaikkea niin että pärjää. Yllättävää kyllä kuuluin tuohon ryhmään viimeisenä työvuotenani tämän hieman vanhan tilaston mukaan. Sitä ennen aivan hilkulla.

”Suomen hyvätuloisin kymmenys tienaa vähintään 60 000 euroa vuodessa eli noin 5000 euroa kuussa. Heistä kymmenen prosenttia sai pääomatuloja jostain lähteestä. Tilastokeskuksen tulotietokannan tuoreimmat tiedot koskevat vuotta 2017.”

Ei nti ole minun rahojen perässä, hänellä on hyvät olot tulevaisuudessa perintönsä myötä 👍
 
Oikea kaava: miehen ikä jaettuna kahdella plus seitsemän vuotta.

Nelikymppiselle miehelle 27 vuotta nuori nainen.

Viiskymppiselle miehelle 32-vuotias.

Kuuskymppiselle miehelle 37.

7kymppiselle miehelle 42.

Dannylle 47.
Höpöhöpö, tuo nyt vaan on sinun muka oikea kaava.

Minun lähtee sydämestä ja henkilökemiasta. Sitä paitsi aasialaiset naiset suhtautuvat miehen ikään aivan erilailla kuin länsimaalaiiset. Tämä neitoni sanoi että hän on aina ajatellut että miehen pitää olla vähintään 20 vuotta vanhempi häntä.

Odotitko että lyön tuon kaavasi hänen silmiensä eteen jos sanon hyvästit? Etsin toisen tilalle 🙄 🤣🤣
 

Yhteistyössä