Nyt se Tapahtu mitä oon Aina pelänny

Meil ei ollu yhtään kahvia kun heräsin |O :kieh: :kieh: :kieh:
Olin ihan varma eilen et on kaapin ylähyllyllä paketti, vaan eipä ollu :headwall:
Järkyttävää herätä aamulla kun ei kahvia löydy mistään, pikkasen iski kiukku olo.

MUT EN MIÄ nyt ihan NIIIIN paha voi olla kuin miltä ukko vaikutti :eek:
suunilleen kädet pään päällä luimistellen puki ja sanoi mie käyn ihan tosi nopsaan kaupassa, oota ihan muutaman minutti vain, ihan pian tulee kahvii... :whistle:

En miä oo paha ennen aamukahvia. (enhän? kukaan ei kyllä koskaan toivota miule huomeniakaan ennenkuin olen ekan kupillisen juonu, en miä kyllä herää ennen kupillista mut en miä silti paha oo, enhän? )

Nyt on ihanalle tuoksuva kaffi valmis joten lähen sitä nauttimaan hartaudella :heart:

vieras
no joo..ei mulla ole koskaan tommosta :D

joskus ei ole kahvia ja ei voi mitään,en ole koskaan ollu mikään hirvee kahvinlipittäjä :D

enemmän lipitän energiajuomaa aamuisin ja semmonen on pakko olla joka aamu jääkaapissa odottamassa.

on lentäny kahvit kupista lavuaariin ja kuppi perässä kun ei ole sitä maitoa vaikka kahvia on,
sitä on jo henkisesti valmistautunut kun kahvi tuoksuu että saa kohta sen herättävän aamukahvin ja sitä ei voi ilman maitoa ja sokeria juoda...

Maito ei oo onneks *kop kop* koskaan loppunu! En ees haluu kuvitella sitä tunnetta kun on kahvia mutta ei maitoa, se ois varmast viel pahempaa kidutusta kun näkee ja haistaa et sitä ihanaa kahvia on mutta sitä ei voi juua :eek: |O :kieh:

Mutta jo tuntuu päiväkin nyt paremmalta! Joskohan sitä kohta ryhtyis aamiaista lapsillekin laittamaan :D

vieras
Se maidon puuttuminen.... Kerran kävi niin että mies oli käyttänyt viimeset maidot ennen metälle lähtöä ja minä aamulla keittelin itelle kahvit ja rupesin laittaa maitoa kahviin ja eihän sitä ollu!!!! Kyllä osas olla aamu pilalla!!!! :)

tytsyjen äiti
Itse olen kolmatta kahvikupillista juomassa.. Juu, kamala kohtalo jos ei sais lauantain aamukahvia! Meillä olis kyllä niin päin että itse joutuisin lähtemään kauppaan jos olis kahvit loppu. Mies ei varmasti lähtis, ehdottais varmaan että keitä teetä..

Tänä aamuna kun kahvia keittelin, niin VIIMESET porot meni ja mietin että pitää todellakin muistaa käydä kaupassa...
Se on kyllä niin järkyttävää, kun kahvi on loppu (ja varsinkin aamulla)... :kieh:

Yhteistyössä