Nyt se tapahtu meille, mitä en ois ikinä miehestä uskonu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Oon niin vihanen ja surullinen ja kaikkea maan ja taivaan välillä etten pysty edes puhumaan.

Mies tunnusti tänään pettäneensä mua lauantaina työkaverinsa kanssa. En tiiä enää miten päin olla, fyysisestikin paha olo.

Varmaan jatketaan yhdessä, en kyllä tiiä miksi. Vituttaa ihan älyttömästi! En pysty näköjään edes kirjottamaan asiasta. Puhumaan en ikinä. Hävettää.

Ja toistankin itseäni, mutta sallikaa se mulle, en tiedä muutakaan paikkaa minne purkautua ;(

Monesti minä olen miettinyt iltaisin miehen vieressä kyhjätessä, että mitähän mieheni on tehnyt minulta salaa.
Kotona sitä ollaan niin kuin ei mitään koskaan olisikaan. :/
En usko maailmassa olevan yhtään puhtoista miestä.

En usko enää minäkään. Ja kaikista typerintä tässä on se, että monesti tätä palstaa lukiessa oon miettiny, et jos näin käy niin pliis pitäkää mut pimennossa. En ois halunnu tietää.

Voimia!! :hug: Olen miettinyt miten toimisin, jos meillä tapahtuisi samoin.. Varmaan pystyisin jatkamaan suhdetta ja tavallaan antamaan anteeksi, mutta luottamus olisi kyllä mennyt ajoiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
liikaa täällä näitä juttuja, kukaan ei enää usko näitä aloituksia.

no näitä juttuja oikeasti tapahtuu paljon enemmänkin kuin mitä tällä palstalla on aloituksia, että silleen! Ja vielä ap:lle, ei sun tartte jaksaakaan olla niin ku mitään ei ois tapahtunut!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Monesti minä olen miettinyt iltaisin miehen vieressä kyhjätessä, että mitähän mieheni on tehnyt minulta salaa.
Kotona sitä ollaan niin kuin ei mitään koskaan olisikaan. :/
En usko maailmassa olevan yhtään puhtoista miestä.

Ei kaikki naisetkaan puhtoisia pulmusia ole.

Ap:lle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hali:
Miksi jäi kiinni? Vai kertoiko itse?

Mitäs nyt? Yritättekö jatkaa vai eroatteko?

Koeta kestää. Minäkään en haluaisi tietää jos minua petettäisiin.

Kertoi itse. Kai tässä nyt yritetään selvitellä asiat. En tiiä voinko enää ikinä luottaa mieheen. Ennen luotin 110%.

eihän sitä kukaan omasta miehestä/naisesta usko ennen ku sattuu omalle kohdalle. sairasta olis uskoa, miettiä että ennemmin tai myöhemmin tuo oma puoliso pettää.. pettämisestä voi kuitenkin seurata myös paljon hyvää, niin hullulta kun se nyt kuulostaakin.

Älä ap nyt vaan sinä häpeä, sen on miehen häpeä, ei sinun ja PISTE! Ja teekkin se hänelle selväksi että katuu tekoaan ja suutelee maata jalkojesi alla ja ihan mitä tahansa keksitkin hänelle rangaistuksesksi, kaikki on nyt sallittua, SINULLE! Jos jatkaa kerta aiot niin laita mies kärsimään edes. Ja voimia sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hali:
Miksi jäi kiinni? Vai kertoiko itse?

Mitäs nyt? Yritättekö jatkaa vai eroatteko?

Koeta kestää. Minäkään en haluaisi tietää jos minua petettäisiin.

Kertoi itse. Kai tässä nyt yritetään selvitellä asiat. En tiiä voinko enää ikinä luottaa mieheen. Ennen luotin 110%.

tuo on kyllä tosi veemäistä, kun luottaa toiseen ihan täysin ja sitten pudotetaan tommonen pommi!! Niiin p***eestä!

olen sitä mieltä, että parisuhteessa on kaksi ihmistä, jotka kumpikin tekevät töitä suhteen toimimiseen ja rakastavat toisiaan. tämä näkyy kunnioituksena ja kohteliaisuutena toista kohtaan. jos toinen pettää, on parisuhteessa hoitamatonta aluetta. puhun kokemuksella.

niin ja ei Sun tartte mitään todellakaan hävetä, Sä et oo tehny mitään väärää vaan miehes!! Sanot sille että nyt tarttee tosissaan sen miettiä että mitä haluaa, että onko oikeasti valmis olemaan vaan sun kans. Ja painotat, että miettii asian kans eikä vaan vakuuttele silmät kirkkaina!!

Yhteistyössä