Nyt se sitten tapahtui. :o(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Meidän vanhus nukkui pois.
Nyt on maansuru talossa.
Molemmat itkee, tyttö ja pikkusällikin kun siskolla on niin paha olla :'( :'(

Ja siis kyseessä meidän perheen lemmikki, Antero, venäjän kääpiöhamsteripoika.
Herra eli riemuisat 2v 3kk ilonamme.
Oli maailman suloisin vipeltäjä, sosiaalinen ja kiltti olallanököttäjä.

Pieneen kenkälaatikkoon pehmustettiin pikkuiselle peti ja iskä kaivoi haudan tuonne ison pihakuusen viereen. Nyt siellä palaa lyhdyssä kynttilä, ja tyttö käy keittiön ikkunasta kurkkimassa...Ja itkee vaan raasu :'(

Huolena oli, että kun huomenna koulussa taatusti alkaa itkettää kun Antero tulee mieleen.
Voi apua kun äidilläkin itku pääsi. Yritä tässä pientä lohduttaa...

:hug: jos tuntuu että tytöllä vielä kovin paha olla huomenna aamulla että itkettää niin voisiko tyttö jäädä kotiin? niin ei koulussa sitten itku tulis... sais viettää sellanen "surupäivän"

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: osanottoni..
meidän 1v7kk ikänen syyrialaisneito nukkui pois reilu kuukausi sitten :(

Voi! Otan osaa.
Surullisen lyhytikäisiä ovat nämä pienimmät pipertäjät. Mutta minkäs teet, kun ne on ainakin meidän tylleröstä kaikkein suloisimpia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
:hug: jos tuntuu että tytöllä vielä kovin paha olla huomenna aamulla että itkettää niin voisiko tyttö jäädä kotiin? niin ei koulussa sitten itku tulis... sais viettää sellanen "surupäivän"

No mä tätä vähän kyllä mietinkin. Tyttö kummiskin on "jo" 10v ja se itkeminen siellä koulussa saattaa olla aika iso juttu sekin. Ei sillä, sanoin kyllä että aina saa itkeä jos itkettää!!Ja se joka siitä ilkkuu tai nauraa toisen itkulle, on aika tyhmä.

Muistan, kun minun oma pikku hamsteri, joka oli poika nimeltä Veera, nukkui pois, kun olin pieni. Ja kyllä sitä itkettiin. Siinä itki kaverini, serkkuni ja minä :'( . Kyllä llapsen suru on niin :'(

Meidän pojan hamsteri on nyt vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Muistan, kun minun oma pikku hamsteri, joka oli poika nimeltä Veera, nukkui pois, kun olin pieni. Ja kyllä sitä itkettiin. Siinä itki kaverini, serkkuni ja minä :'( . Kyllä llapsen suru on niin :'(

Niin se on. Se lapsen suru kun ottaa aika järkyttävän isot mittasuhteet. Ja vielä yleensä heräättää kiperiä lisäkysymyksiä tyyliin "MIKSI kaikkien täytyy joskus kuolla?!?" "Sattuiko siihen?"

Kyllä meilläkin mamma ja pappa tulivat vielä kasilta käymään kun kuulivat mitä on käynyt. :'(

Saa itkeä, jos itkettää. Mie olin ala-asteella, kun mun kanit kuoli ja itkeskelin sitä koulussa. Kavereista oli tosi paljon lohtua ja opettajatkin oli ystävällisiä. Isompanakin tuli itku silmään, kun koira siirtyi autuaammille metsästysmaille.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:

No mä tätä vähän kyllä mietinkin. Tyttö kummiskin on "jo" 10v ja se itkeminen siellä koulussa saattaa olla aika iso juttu sekin. Ei sillä, sanoin kyllä että aina saa itkeä jos itkettää!!Ja se joka siitä ilkkuu tai nauraa toisen itkulle, on aika tyhmä.

Niin se vois se koulu päivä olla hyvä kotona jos kauheesti itkettää että jos siellä tosiaan joku alkaa ilkkumaan niin ei tule sitten pahempi mieli...

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:

Niin se vois se koulu päivä olla hyvä kotona jos kauheesti itkettää että jos siellä tosiaan joku alkaa ilkkumaan niin ei tule sitten pahempi mieli...

No mä kyllä ilmanmuut antaisin tytön olla kotona, mutta ollaan torstai-iltana lähdössä viikon lomareissuun, ja siitä tulee aika paljon kotiopiskelua jo...Mutta onhan tää tietysti likalle kyllä todella suuri suru, että sikseen kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja wera:
Kyllä se rakkaan lemmikin poismeno itkettää vähän vanhempaakin! Itse itkin ja surin tosi kovasti kun rottani kuoli, vaikka olin silloin 16v.

Siis osanottoni suruun :(

Voi kyllä vaan!!
Nimittäin se itku pirahti myös tältä äitiltä, kun Anteroa laatikkoon pedattiin ja heipat vielä sanottiin...

Yhteistyössä