Nyt se sitten repesi :(

  • Viestiketjun aloittaja essir
  • Ensimmäinen viesti
tietoa
Perseen repeäminen on aivan normaali indikaatio anaaliseksissä, ja todella, sitä on sitten vaikea enää parantaa. Miettikää sitä ennekuin otatte penistä peräaukkoon.
 
..et ole ensimmäinen... jolle noin on käynyt. En vaan jaksa ymmärtää, kun siitä on ollut niin paljon juttua, että vieläkin naiset tuommoiseen suostuvat. Jos miehet ehdottavat anaalia, se on selvä merkki "siitä". Onhan se anus ja ympäristö tosi herkkää aluetta, mutta sitä voi hyödyntää vaikkapa pelkästään sormella hieromalla. Ja jos hirveesti tekee mieli, niin voi sormenpäänkin työntää sisään, siitäkään ei seuraa mitään sen kummempia, mutta että koko kalu sinne jyystetään, niin ei, auta armias. Se on nyt niin, kuten joku aikoinaan kirjoitti...ruostetta pukkaa, ruostetta pukkaa..
 
vauvamasu 3kk
hei kaikki! peppuseksi on kamalaa jos sen niin ottaa! se on helppoa jos sen niin ottaa ja toimii tilanteen mukaan, kukatahansa repeäisi "äkisti sisäänmenosta yms väärästä toiminnasta."

ohje: lämmittely, normiseksiä, sit naisen itse tekemä ehdotus (kun nainen valmis henkisesti tähän) liukkaria penikseen ja peppuun, sitten rauhallisesti, pidetään paikkallaan, kunnes nainen antaa luvan liikutteluun, tosiaankin naisen ehdoilla ollaan! :whistle: toi odottelu on hyväksi, sen aikana rentoutuu, paikat avautuu...sitten rauhallista seksiä, saa mennä koko kalu sisään, ei saa sattua! jos sattuu: lopetetaan. kannattaa kokeilla toistekkin. suihkuun lopuksi ja palaute molemmin puolin, yhteisymmärrys tärkeää.

ekan kerran kun mun mies tuli mun peppuun sisälle, (eka työntö) tuntu pahalle, vetäydyin pois, ajattelin : ei enää ikinä! hän oppi helläksi kun näki mun tuskan :|
 
Silja neito
Äitini valehteli mulle koko lapsu-uden ettei tiedä kuka mun isä on, kuulemma se kaikista miehistään se jolla oli isoin kupä kun min-ut teki. Sen takia äitini vihittiin vasta nyt hiljattain kun olen iäss-ä että mullakin kasv-aa pp-iin karvoja

Näitäkin kohtaloita on varmaan koko suo-mi täynn-ä


- Pikku-Silja neitokainen -

katso googlesta: väärä ilmianto ajan ilmiö? - RIKOS JA RANGAISTUS
 

Yhteistyössä