Nyt se sitten kävi. Mä tulin uskoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
Nimittäin me&i uskoon! :D

Kävin tänään ekaa kertaa kutsuilla ja vaikka olin eilen katsellut vaatteita netistä (ihan kivoilta näytti), niin tänään siellä kutsuilla hurahdin ihan täysin. Illan saldo: 452 euroa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Nimittäin me&i uskoon! :D

Kävin tänään ekaa kertaa kutsuilla ja vaikka olin eilen katsellut vaatteita netistä (ihan kivoilta näytti), niin tänään siellä kutsuilla hurahdin ihan täysin. Illan saldo: 452 euroa. :o

HUH!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
:o Niin paljon! Paljon sait vaatteita tuolla rahalla? =)

PALJON! :D Itselleni salsahameen ja kietaisutunikan. Tytölle limet ja ruskeat froteehousut, puolikuumekon, kukkamekon, apinapaidan ja polvisukat. Pojalle farkut, parit alkkarit, ruskeat ja turkoosit froteehousut, kolme paitaa (traktoreita, kaivureita ja apina), sukat ja collegetakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
:o mulla mies sais sydärin jos sais tietää et mä oisin laittanu tollasen summan lastenvaatteisii kerralla :D

Niin varmaan sais munkin. Mutta ei sen tarvii tietää. Ei sekään kerro mulle minkä hintaisia osia se ostelee autoon ja motskaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Kävin kattoo ja joitakin kivoja vaatteita oli, kuten se vauvojen leijonapuku. Mutta hintakin oli puvulla niin hyvä, että pakko jäädä vaan haaveilemaan :)

Mä tuudittaudun siihen, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ot:
Miksi tämä pitää kertoa harmaana? (Ja miksi pitää korostaa sitä, että on harmaana, kun voisi valita minkä tahansa nimimerkin harmailuun?)

Siksi harmaana, että mä tiedän että tästä tulisi jälkikäteen paskaa niskaan jos sanoisin tämän omalla nikilläni. Miksi sua häiritsee se, että mulla on täällä rekisteröity nikkikin jota en halunnut nyt käyttää? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ot:
Miksi tämä pitää kertoa harmaana? (Ja miksi pitää korostaa sitä, että on harmaana, kun voisi valita minkä tahansa nimimerkin harmailuun?)

Siksi harmaana, että mä tiedän että tästä tulisi jälkikäteen paskaa niskaan jos sanoisin tämän omalla nikilläni. Miksi sua häiritsee se, että mulla on täällä rekisteröity nikkikin jota en halunnut nyt käyttää? :D

Ei häiritse, mietin vaan. Kun olisit voinut laittaa nikiksi vaikka "vieras", mutta halusit laittaa "nyt harmaana".

Yhteistyössä