Meillä isä-aasi on kanssa vähän ulkona (kuin lintulauta itseasiassa) kodinhoitohommista..oltiin vuosi asuttu uudessa asunnossa ja sitten jouduin käsileikkaukseen viime syksynä.Seuraavana päivänä mulla oli paketissa oikea käsi (olin myös viikolla 30 rakaana samaan aikaan) kun tulin sairaalasta kotiin.Sanoin sitten että voisi imuroida..tämä kysyy että "Missä meillä on imuri?".Asumme 65m2 kaksiossa..totesin että koetas ihan itse ottaa selvää..ja savu nousi äiti-aasin korvista :headwall:
No..nyt 2 viikkkoa sitten tulin jumpasta kotiin (on muksun kanssa kuitenkin sen verran että käyn jumpassa

) niin piti palata ulko-ovelle lukemaan,onko oikea nimi ovessa vai olenko tullut väärään asuntoon..oli meinaan imuroitu,pikkupoju kylvetetty ja pyjamassa ja puuroa söi..ja kaiken huipuksi oli mies paistanut lettuja äiti-aasille.Ette usko että voi ihminen (minä siis) tulla onnelliseksi ja iloiseksi. Jaksan taas siivoilla ja kokkailla sen voimalla ens vuoteen
Isä-aasin puolustukseksi sanottakoon,että tekee tosi pitkiä työpäiviä ja raskasta työtä lisäksi rakennetaan itselle taloa..että se tekee ne urotyönsä sillä saralla
Kerran kokeilin, että viikon ajalta kerään muovipussiin kaikki mitä se jättää pöydille (maitopurkit, kahvipaketit,tyhjät lääkepakkaukset..) mutta alkoi puolessa viikossa näyttää siltä,että keräilen roskiksia nurkkiin, lopetin sen sitten, eikä puliso edes huomannut että keittiön oven kahvassa roikkui roskapussin näköinen esine.
Että semmoista meillä....