Nyt se sit tapahtui: lapseni tuli kotiin kännissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyt"

Vieras
14 vuotias. Noh, kai se jotain tästä oppii kun yrjöää.... huoh. Ja hänen piti siis olla yökylässä mutta tulikin kotiin.
Eka kerta ja jää myös vikaksi, on arestissa.

Tosin moni on ottanut ekat kännit tuossa iässä viimeistään, myös minä. Onneksi pääsi turvallisesti kotiin kaverin saattamana. Vanno ja rukoili samaan tahtiin ku voi pahoin...

Hyvä että pääsi kotiin.
Itse kanssa kauhulla odotan, koska meillä koittaa tuo hetki. Esikoinen parin kk päästä 16 ja toinen 12. Jotenkin tuntuu, että se on tämä kakkonen, joka tuon tempun ensimmäisenä kerkeää tekemään :(

hyvä että tuli kotiin ja muista sanoa aamulla, että arestista huolimatta se kotiin tulo oli OIKEIN.

Mut aika nuori kyllä on, mä olen ekan kerran juonut (ja tullut humalaan kahdesta lasillisesta valkkaria) 17-vuotiaana.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="vieras";24965158]hyvä että tuli kotiin ja muista sanoa aamulla, että arestista huolimatta se kotiin tulo oli OIKEIN.[/QUOTE]

Peesi. Ja näin ekalla kerralla kannattaa asiasta keskustella enemmän kuin olla vihainen, ehkäpä on mahdollisuus että jää viimeiseksi kerraksi, ainakin muutamaksi vuodeksi.

[QUOTE="mee";24965150]Hyvä että pääsi kotiin.
Itse kanssa kauhulla odotan, koska meillä koittaa tuo hetki. Esikoinen parin kk päästä 16 ja toinen 12. Jotenkin tuntuu, että se on tämä kakkonen, joka tuon tempun ensimmäisenä kerkeää tekemään :([/QUOTE]

Meil sama juttu, että pikkuveli on melkoinen vauhtipää ja yllytyshullu, isoveli on järkevä ja aikamoinen terveysintoilija, en usko että se koskaan mitään kokeileekaan.

Aamulla avointa keskustelua, ilman huutoa ja karjumista.

Ite join ekat kännit 13v salaa meijän mökillä. Isä oli niin vihanen aamulla ettei, sanaakaan sanonu ja äiti ilmotti että, kotiarestia napsahti, viikko rahat on jäissä toistaseks ja meet siivoomaan omat oksennus jälkes tuolta eteisestä. Krapuloissani siivosin ne jäljet ja oli kyllä aika kammottavaa siinä kuosissa siivota oksennuksia :X. Meni toodella pitkään ennenkuin join seuraavan kerran.

-
Koettu juttu. Poika nyt 15-vuotias, tuli 13-vuotiaana kännissä kotiin. Noh, ei muuta kun nukkumaan ja minä ajelin aamulla renkaat soikeina hakemaan Jaffaa. Auttaa tunnetusti krapulaan. Minä annoin kyllä siitä ihan perusarestit ja saarnankin pidin, mutta herranjestas, kun äitinsä tuli kotiin (oli aamuvuorossa) , sai kyllä kuulla kunniansa sellaisella volyymilla, että mun ei olisi tarvinnut sanoa yhtään mitään. Toivottavasti oppii, kuinka paljon sitä oikeastaan paranee juoda. Muistan kyllä vielä itsekin 1.krapulani 15-kesäisenä. Olo oli hirveä, kotitekoista kiljua edellisen illan kittasin...

mutta nehän tunnetusti tekee niin, että kun nuoret pyytää hakemaan jotain tiettyä ja antavat rahat niin spurgu hakee sitä ihan halvinta, sanoo ettei ollut muuta ja pitää välirahat itsellä.
Pistä nuori kyljelleen, kun on nukahtanut niin joku tyyny vielä selän taakse, ei tukehdu omaan oksennukseensa.

ite vetäsin julkikännit vasta 18v ja äiti huusi 03-08 niin paljon kun kämppä raikas.. tätä jatku aika monestikkin. Voin sanoa että huutaminen ei ainakaan auta asiaa.... PS.. Tuo huuto oli aikoinaan 5h suoraa huutoa aina..

Yhteistyössä