Nyt se sit on tainnu tapahtua.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetön

Vieras
Elikkä raskaana ollaan ja 90 % kavereista on jättäny. Tai hyvä jos nykyään viikossa saan sovittua yhen tapaamisen ja tänään oon viestitelly ja yrittäny puhuu mesessä 4:lle kaverille eikä yksikään ole vastannu..Sattumalta nähdessä kaikki on niin kaveria mut sit muuten kukaan ei soita ja jos yritän pyytää näkee niin ei ole kellään aikaa..Eikä asiaa auta myöskään se että odotan lasta yksin.
Sanokaa et kyl tää tästä nousee uuteen nousuun viel? :(

juu,tuttua.. eipä ole enää oikein kaveita näkynyt kun tulin raskaaksi ja sain vauvan. kovasti aina ovat olleet tulossa vauvaa katsomaan, mutta eipä noista kukaan ole vaivautunut tulemaan. enää en jaksa edes pyydellä mihinkään tapaamisiin ku ei ne tuu kummiskaan. tuskimpa edes olivat oikeita ystäviä kun hylkäsivät... :( kyllä mun seura ennen kelpas ku ei ollu lasta, mutta eipä enää.

Aika outoa, ettei edes mesesuhde pysy raskauden vuoksi yllä.

Onneksi Kaksplussan sivujen kautta löytää uusia ystäviä niin meseen kuin kahvitteluun kuin sitten vuoden-parin päästä hiekkalaatikon laidallekin!

hali!

Hanki perheellisiä kavereita.
Mene vauvasi kanssa perhekerhoihin ja perhekahviloihin, netissä on lukuisia etsin ystävää-palstoja ja mammapiirejä. Jos odotat vauvaa jollekin tietylle kuukaudelle, ilmoittaudu kyseisen kuukauden odottajiin erilaisille postituslistoille.

Kaverisi eivät taida osata suhtautua sinuun tai vauva-ajatuksiin.
Ystäviä ja kavereita on vaikka millä mitalla. Etsi heidät!

P.S. Mistäpäin olet?

Alkuperäinen kirjoittaja ikävää:
Aika outoa, ettei edes mesesuhde pysy raskauden vuoksi yllä.

Onneksi Kaksplussan sivujen kautta löytää uusia ystäviä niin meseen kuin kahvitteluun kuin sitten vuoden-parin päästä hiekkalaatikon laidallekin!

hali!

Ja monista muista paikoista, kun vaan tahtoo. :) Pitää vaan lähteä pois sieltä kotoa neljän seinän sisältä ja mennä paikkoihin, joissa on "oikeanlaisia" ihmisiä.

minun kenelläkään kaverill ei ole lapsia ja osa on vielä ilmoittanut, että ei pidä lapsista yhtään, joten voit kuvitella kuinka usein niitä näkyy meillä tai saan kutsua niiden luokse. Kahden pienen lapsen äitinä ei ole kutsuja sadellut. Mutta uusia tuttavuuksia tulee, osa jää pysyviksi osa ei. Onneksi on sentään mieheni! Ilman sitä olisinkin tosi yksin kun sukulaisetkin asuu kaukana.

Tuntuu tutulta, mutta voin lohduttaa etteivät he kunnon kavereita olleetkaan. Itsellä osa kavereista palasi, kun saivat omia lapsia. Lapsen synnyttyä kannattaa lähteä vauvatapaamisiin ja perhekahviloihin ja kohta huomaat saaneesi uusia kavereita, jotka ovat samalla aaltopituudella kuin sinä.

Monilla paikkakunnilla on mammakerhoja ja kaikenlaisia harrastuksia raskaana oleville vaikka mammamuskari tai jooga. niissä tutustuu toisiin samassa elämäntilanteessa oleviin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuntuu tutulta, mutta voin lohduttaa etteivät he kunnon kavereita olleetkaan. Itsellä osa kavereista palasi, kun saivat omia lapsia. Lapsen synnyttyä kannattaa lähteä vauvatapaamisiin ja perhekahviloihin ja kohta huomaat saaneesi uusia kavereita, jotka ovat samalla aaltopituudella kuin sinä.

Tää tarkoittaa ilmeisesti sitä et uudetkin kaverit puhuvat lapsista.
Mä haluaisin nimenomaan sellasia kavereita joiden kanssa voisi muustakin puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
Elikkä raskaana ollaan ja 90 % kavereista on jättäny. Tai hyvä jos nykyään viikossa saan sovittua yhen tapaamisen ja tänään oon viestitelly ja yrittäny puhuu mesessä 4:lle kaverille eikä yksikään ole vastannu..Sattumalta nähdessä kaikki on niin kaveria mut sit muuten kukaan ei soita ja jos yritän pyytää näkee niin ei ole kellään aikaa..Eikä asiaa auta myöskään se että odotan lasta yksin.
Sanokaa et kyl tää tästä nousee uuteen nousuun viel? :(

Onkos sulla äitiä, isää, siskoja, parasta ystävää tms tukena? Jos kaverit on tosiaan viinaan meneviä on ehkä parempikin että haet uutta seuraa. Tuossahan tuota olikin jo ohjeita mistä sitä löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tää tarkoittaa ilmeisesti sitä et uudetkin kaverit puhuvat lapsista.
Mä haluaisin nimenomaan sellasia kavereita joiden kanssa voisi muustakin puhua.

Ueimpien mun äitiystävien ja nimenomaan vauva/pikkulapsi aikana tapaamien uusien ihmisten, joiden kanssa olen "samalla aaltopituudella" kanssa voi puhua aivan kaikesta :) Se on se aaltopituus ;)

Joo, tuon takia mä harmittelenkin sitä et vanhat kaverit on noin tehny ku haluisin puhua muustakin ku lapsista, ainakin toistaiseksi ku ei ole vielä edes liikkeitä tuntenu mistä iloita. Mut oon kyllä täs joulukuussa menossa sellaiseen mamma-kerhoon ja on onneks pari kaveria jotka on pysyny, ne vaan ei ole sitä baariseuraa, mitä tosin en pahemmin kaipaakaan tällä hetkellä. Tai olisin perjantaina halunnu mennä yhteen erikoisiltaan mut noin paljo oli innostuneita..mut enhän mä selvänä oo niin hauska ja mukana kuvioissa ku ympäripäissäni..
Syntyis se vauva pian et sais illoiks ees jotain tekemistä! :) Ja onneks on tää kaksplus-palsta.

Ps. Ja olin muutaman kuukauden samaan aikaan synnyttävien joukossa mut päätin lähteä sieltä ku kukaan ei jostain syystä puhunu mulle sielläkään muuta ku alussa! :O
Ehkäpä kannattais painuu pehkuihin niin huomenna kaikki on kuitenkin jo paremmin. :)

ja liskolle harmaana, tänään paljastui että veli onkin sekaantunu paljon pahemmin huumeisiin kuin luultiin (tää saattaa vaikuttaa kans tän iltaiseen mielentilaan) ja äitillä menee huonosti avioliitossaan, entinen läheinen kummitäti on päästä vähän pipi eikä ole enää entisensä ja parasta kaveria minulla ei oikeastaan ole..oon miettiny et en kai päästä ketään lähelle tai jotai ku en lähenny kenenkään kanssa..

Yhteistyössä