Nyt se on tehty :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Kauanko sä jouduit pistelemään piikkejä tohon luovutukseen?

Kyllä mä ihmettelen, jos et oo kovin kipee, eikä oo ollu mitään hyperiä. Taidat olla aika sissi. Kun minimi koko/munasolu on 18 mm ja jos on puoletkit ollu ton kokosia ni on siinä maha ollu täysi pallo.

Maha oli pallo :D, ihan kun olisin ollut 7 kk raskaana.
12 vrk pistelin, jos oikein laskin.
Lääkäri (jonka tapasin ekaa kertaa tänä aamuna) ihmetteli myös miksi en ollut tuon kipeämpi. Mähän kärräsin esim. eilen kottikärryillä multaa takapihalle, väkersin kukkapenkkejä, yms :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:

Kyllä mä ihmettelen, jos et oo kovin kipee, eikä oo ollu mitään hyperiä. Taidat olla aika sissi. Kun minimi koko/munasolu on 18 mm ja jos on puoletkit ollu ton kokosia ni on siinä maha ollu täysi pallo.

Lääkäri (jonka tapasin ekaa kertaa tänä aamuna) ihmetteli myös miksi en ollut tuon kipeämpi. Mähän kärräsin esim. eilen kottikärryillä multaa takapihalle, väkersin kukkapenkkejä, yms :snotty:

Voi tauti sun kanssa. Mulla on kasvamassa muutama hullu solu ja lääkäri on kieltänyt jopa venyttelemisen, hyppimisen, äkkinäisiä liikkeitä tulisi välttää sun muuta. Mul on kyl olo ihan hyvä, mut se sanoi, et voi tulla munasarjan kiertymiä kun ne on venuneet nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
:flower: Hyvä omaskakas! Minusta ei olis itseni piikittäjäksi, hyvä että sinusta on!

Ei minustakaan ollut piikittäjäksi ennen tätä....eka piikki pelotti tosi paljon. Mutta ei se sattunut. Ainoastaan viimeinen piikki, se irroituspiikki, kirpaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:

Voi tauti sun kanssa. Mulla on kasvamassa muutama hullu solu ja lääkäri on kieltänyt jopa venyttelemisen, hyppimisen, äkkinäisiä liikkeitä tulisi välttää sun muuta. Mul on kyl olo ihan hyvä, mut se sanoi, et voi tulla munasarjan kiertymiä kun ne on venuneet nyt.

Mä hoidin tässä sivussa, piikitysten aikana, vielä muutonkin :xmas:
Mutta nyt otan rauhallisesti. Pari päivää. Perjantaina Muumimaailmaan :D
Mulla on ilmeisen kova kipukynnys näissä alapään asioissa :snotty: , eihän mun kaksi synnytystäkään oo sattuneet oikeastaan ollenkaan, tai siis mä en koe sitä kipua varsinaisena kipuna.

Yhteistyössä