Nyt se on tehtävä näin näitten turvaistuinten kanssa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli vauva 9,5kk ja siirtyy pian seuraavaan istuimeen, joka meillä on Gracon Cosmic. (Joo se paljon parjattu.)

Äsken testailin takapenkille pienempää istuinta, Brion Zentoa.

Ja ei - takapenkille ei saa selkämenosuuntaan asetettua edes niin pientä istuinta kuin Zento ilman, että hanttarin paikalla istuva ei sitten itse olisi naama lasissa kiinni. Sekään ei kai ole ihan tarkoituksenmukaista? Keskipenkille ei saa, koska mies on niin pitkä että istuin ei mahdu selkämenosuuntaan.

ELi kolmonen saa olla kuten kaksi ekaakin ja istuu etupenkillä selkämenosuuntaan ja siirtyy taakse sitten, kun vaihdetaan kasvot menosuuntaan. Ja edessä ei ole turvatyynyä lainkaan.

Näin se kai on kuitenkin parasta? Eikö? En vain keksi muutakaan vaihtoehtoa. Takapenkillä on lisäksi turvavyöistuin sekä korokepalli.

Me just todettiin, että täytyy tuo pienempi laittaa huomenna pakettiautoon naama menosuuntaan. Painoa 12kg ja ikää 2v9kk. Ei siihen sitä selkä menosuuntaankaan saa mitenkään turvallisesti. Britax two way elite kyseessä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mitä höh? Eihän tuossa muita vaihtoehtoja ole ellei tosiaan se apukuski halua istua lärvi tuulilasissa kiinni. :D
No kommentteja vaan kaipasin, että olenko nyt varmasti huomioinut kaikki seikat tai jotain. Mies ei tykkää, että se istuin on edessä, mutta ei sille nyt mitään voikaan. Onneksi liikutaan melko vähän autolla koko remmi kerralla eli ei mun kauheesti tarvitse siellä takapenkillä sitten istua.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
No mitäs mä sit teen, kun mulla on about sama tilanne, mutta meillä onse turvatyyny edessä eli siihen ei voi laittaa?
En tiä.... naama menosuuntaan kaiketi. Myyjä just sanoi että tosi paljon viedään niin ja heidänkin myydyin istuimensa on sellainen minkä saa vain kasvot menosuuntaan.

No mitä höh? Eihän tuossa muita vaihtoehtoja ole ellei tosiaan se apukuski halua istua lärvi tuulilasissa kiinni. :D
No kommentteja vaan kaipasin, että olenko nyt varmasti huomioinut kaikki seikat tai jotain. Mies ei tykkää, että se istuin on edessä, mutta ei sille nyt mitään voikaan. Onneksi liikutaan melko vähän autolla koko remmi kerralla eli ei mun kauheesti tarvitse siellä takapenkillä sitten istua.
Tää ei ollu ilmeisesti tarpeeks raflaava tää sun aloitus ku ei monikaan jaksanu mielipidettään esittää. :D
Mutta niin, eihän tuossa tosiaankaan paljoa vaihtoehtoja ole. Meillä on edessä sama ongelma mutta sillä erotuksella että etupaikalla on airbag. :kieh:

No mitäs mä sit teen, kun mulla on about sama tilanne, mutta meillä onse turvatyyny edessä eli siihen ei voi laittaa?
En tiä.... naama menosuuntaan kaiketi. Myyjä just sanoi että tosi paljon viedään niin ja heidänkin myydyin istuimensa on sellainen minkä saa vain kasvot menosuuntaan.
Tyhmä myyjä. :whistle:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
No minkä hän sille voi mitä eniten ostetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
No minkä hän sille voi mitä eniten ostetaan.
Silti, tyhmä myyjä. En perustele.

vieras
no mutta jos ette paljon autolla koko poppoo liiku, niin siirtäisin sitten sen istuimen sinne taakse ja istuisin ite "naama tuulilasissa" ne vähäiset matkat mitä autolla kuljetaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mutta jos ette paljon autolla koko poppoo liiku, niin siirtäisin sitten sen istuimen sinne taakse ja istuisin ite "naama tuulilasissa" ne vähäiset matkat mitä autolla kuljetaan.
No kuitenkin sen verran, että mieluummin minä istun siellä takana kuin naama tuulilasissa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Meillä kans kolmonen tulee istumaan kaukalossa eteen niin kuin muutkii, toinen aikuinen sitten taakse
Meillä kolmosen kaukalo ollut takana, kahdella ekana edessä. Mutta nyt on vaan eteen laitettava sit toi toinen istuin kuten se ennenkin on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Meillä kans kolmonen tulee istumaan kaukalossa eteen niin kuin muutkii, toinen aikuinen sitten taakse
Meillä kolmosen kaukalo ollut takana, kahdella ekana edessä. Mutta nyt on vaan eteen laitettava sit toi toinen istuin kuten se ennenkin on ollut.
Niin juu, meillä on jo noi kaks kasvot menosuuntaan istuvia niin niitä ei voi eteen laittaa

Yhteistyössä