Nyt se on sitten tehty :) (Louis Vuitton laukkukakku sis.kuvan)

Meri-Kaisla harmaana
Todella hieno kakku. Wau!

Ja se kuka epäili nuoren naisen arvomaailmaa yhden kakun perusteella. Ap:n tyttärestä en tiedä, mutta mua kiinnosti 17v lähinnä vaatteet ja pojat ja hyvä niin. Ehtii niitä syvällisempiä asioita miettiä myöhemminkin.
 
vieras
tuskin sitä kuvaa kannattaa LV:lle lähettää, toihan ei ole alkuperäinen vaan joku muu tai jotkut muutkin on väsänneet samanmoisia. Vaikka kakku onkin kyllä hieno, laukku susiruma
 
katjuza ei pääse kirjautumaan
Kiitos taas kehuista :) Joku kyseli onko mulla muista kakuista kuvia jossain. Facebookissa on ja täälläkin olen kakkupinoihin joskus kuvia laittanu. Tämä tais olla toinen mun tekemä marsipaanikakku. Marsipaaninille olen kyllä kakkuvia maalannu, mutta yleensä on ollut kermat reunoilla jne.
Ja joku mun tyttären elämänarvoja kauhisteli, niin voin vaan sanoa että aika hakoteillä olet jos synttärikakun perusteella rupeat elämänarvoa ruotimaan :LOL: . Kakku oli muuten mun idea. Mitähän se musta kertoo??? ;)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Tyttären 17v. synttärikakku on valmis. Monta mutkaa oli matkassa ja kakku meinas levähtää moneen otteeseen :LOL: Pysyi kuitenkin kasassa loppujen lopuksi. Monta paikkailua se kuitenkin vaati.
Kakuksi hieno, mutta laukkuna h*vetin ruma :s
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Kasasitko tuon johonkin vuokaan vai värkkäsitkö suoraan alustalle?

Suoraan alustalle kokosin, yllättävän hyvin pysy kasassa. Marsipaanin alla on sokerikreemi. Välissä tosiaan mansikkamoussea, jonka annoin jähmetty hiukan ennen väliin laittoa. Marsipaanin maalasin etukäteen ja olin tehny sellasen kaavan leivinpaperista jonka avulla sitten leikkasin marsipaanista sopivia paloja.
 

Yhteistyössä