Nyt se on sitten päätetty.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Ja mä olen edelleen henkeen ja vereen sitä mieltä, että on VÄÄRIN jos vain toinen saa päättää lapsilukumäärän. Parisuhde on kahden kauppa, ja jos muuten mielipiteet ei kohtaa niin sitten ne laitetaan kohtaamaan. Ainakin näin tärkeässä asiassa.

No ainahan se toisen mielipide voittaa, ei voi melkein hankkia lapsia tai hankkia puolta lasta.

Asia koskettaa eniten lasta, jolla on oikeus syntyä toivottuna. Siksi kielteinen kanta on ratkaiseva. Kokonaan eri asia on, miten siihen on päädytty, millä perusteilla ja millä oikeutuksella. Mutta ei lasten hankinnassa tehdä kompromisseja kuten sohvan ostossa. Joko halutaan tai ei.

Ap, ongelmien vertailu ei auta, mutta antaa perspektiiviä. Sama suru minullakin, mutta esteenä oma terveys. Sairauteni vuoksi en voi hankkia enää lapsia, se veisi minut niin huonoon kuntoon. Mutta olen lohduttautunut sillä, että joku toinen ei ole sairautensa vuoksi voinut hankkia ollenkaan lapsia. Tai jonkun lapsi on kuollut.

Raha on kuitenkin vain rahaa ja rahatilanne voi muuttua. Eri asia jos raha on vain veruke.

Yhteistyössä