Nyt se on sit todettu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Mulla ei ole enää vauvaa.... :'( :'( :'( :'(
Mun kultapallero pikkukuopukseni on kasvamassa isoksi pojaksi...
oli tänään kouluun tutustumispäivä heillä. Eskari on siellä koululla, naapurirakennuksessa. Piha ollut koko eskarivuoden koululaisten kanssa yhteinen ja koulun ruokalakin siis jo sentään eskarivuodelta tuttu.
Ja ei se halunnu ees mammaa sinne mukkaan..Ilmotti vaan että "höh, äiTI!!Mää olen jo siellä vuoden ollu. Ei se mikkää viaras paikka oo!!"

Voi nyyhkis joo...12.8. mun pikkunen aloittaa siis koulutaipaleensa ja luokka on 1A.

*on tää rankkaa kun lapsetkin kasvaa ihan liian nopsaan.* ;)

Jaha, se on sitten ensi kesänä koulurepun osto edessä. Vai mennäänkö eskarirepulla? :) Toivottavasti poika saa kivan opettajan ja paljon kavereita. Eskaristahan laitetaan varmaan paljon tuttuja samalle luokalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Jaha, se on sitten ensi kesänä koulurepun osto edessä. Vai mennäänkö eskarirepulla? :) Toivottavasti poika saa kivan opettajan ja paljon kavereita. Eskaristahan laitetaan varmaan paljon tuttuja samalle luokalle.

Mie luulen että saa mennä eskarirepulla.
On meinaan ihan normaalikokoinen, semmote "iha oikee" koulureppu.
Tai no, saattaa olla että sit sen "oikeen" koulun alun kunniaksi se reppu tulee ostettaviin.. :ashamed:

Ope on oikein mukava, opettanu jossain aineessa esikoistyttöökin. (joka siis nelosella) Ja eskarikaveri, jota toivoikin samalle luokalle, tulee samaan ryhmään! Ja oman eskariryhmän melkein kaikki tutut tytötkin tulee samaan. Täällä tulee ens syksynä 3 ekaa luokkaa, siis A, B, ja C.

Yhteistyössä