Nyt se LOPPU! Yksipuolinen yhteydenpito pariin kaveriin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaveri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kaveri"

Vieras
Mulla on noin 5 kaveria kenen kanssa olen yhteydessä. Kaksi heistä on sellasia että n.kerran kuussa/kahdessa laitan viestin tyyliin mitä kuuluu ja kerron meidän kuulumisia. Ja 2-4 kertaa vuodessa ajan noin tunnin matkan päähän lapsen kanssa heille kylään.

Okei mä asun lapsen kanssa kahdestaan ja päästään helposti liikenteeseen. Näillä kavereilla on myös mies ja 2 lasta! Mutta silti kyllä kylälilyseura kelpaa sillon kun sitä itse ehdotan. Tätä on jatkunut jo 5v eli sen ajan kun meidän lapset on syntyneet.

Toiselle näistä olin jopa kaaso viime kesänä (kun ei varmaan ollut ketään muuta kaveria edes pyytää kun miehensä tapaamisen jälkeen unohti kaikki kaverit).

Nyt ajattelin lopettaa yksipuolisen yhteydenpidon. Saa nähä kauan menee että ottavat yhteyttä. Taitaapi olla niin että loppuu kokonaan...

Minullakin on pari tuollaista "kaveria" jotka vaan sitkeästi yksipuolisesti piävät yhteyttä, ei mene vinkki perille sitten millään. Kyllähän minä kaffet tarjoan, jos kylään haluavat, mutta ei kyllä seuransa todellisuudessa voisi vähempää kiinnostaa... Enpä halua ilkeäkään olla, joten annan olla ja yritän olla kiva kun käyvät.

Onko käynyt mielessä, että asia voisi sinunkin kohdalla olla näin...?

Minullakin on pari tuollaista "kaveria" jotka vaan sitkeästi yksipuolisesti piävät yhteyttä, ei mene vinkki perille sitten millään. Kyllähän minä kaffet tarjoan, jos kylään haluavat, mutta ei kyllä seuransa todellisuudessa voisi vähempää kiinnostaa... Enpä halua ilkeäkään olla, joten annan olla ja yritän olla kiva kun käyvät.

Sama juttu mulla - kaksi ihmistä pitää yhteyttä, eikä mene vihjeet perille sitten millään. Enkä mä kehtaa sanoa päin naamaa että "sori, en tykkää susta, eikä kiinnosta olla sun kaveri". En tietenkään.

No, lisäksi on kavereita joita olisi kiva tavata mutta kun ei oikein ehdi. Ja joskus unohtuu tekstariinkin vastaaminen, jos viesti tulee kun olen ns. pahassa paikassa. Sori kamut, kyllä te tiedätte silti että olette tärkeitä.

Yhteistyössä