Mulla on tuola maustamattomia kanasuikaleita ja oon kyllästyny siihen ainaseen kanakastikkeeseen mihin tulee mausteita ja kermaa! Nyt jotaki erilaista!
Mitä sie laitat siihen kanasoppaan?Alkuperäinen kirjoittaja olava:Tee kanasoppaa on muuten hyvää )
silppua sinne kastikkeeseen pekoniaAlkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:Mulla on tuola maustamattomia kanasuikaleita ja oon kyllästyny siihen ainaseen kanakastikkeeseen mihin tulee mausteita ja kermaa! Nyt jotaki erilaista!
Voi tsiisus ko näyttää tuo ohje hyvältä!Alkuperäinen kirjoittaja viirupylly:Kokeile näiltä sivuilta kanaperunavuoka!!!On ihan törkeen hyvää!
http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/category/KANA-+JA+KALKKUNARUOAT
Täytyy kyllä kokeilla ko just nyt ei pekonia oo ja kauppaan on 50 km...Nälkä!!!Alkuperäinen kirjoittaja badass:silppua sinne kastikkeeseen pekoniaAlkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:Mulla on tuola maustamattomia kanasuikaleita ja oon kyllästyny siihen ainaseen kanakastikkeeseen mihin tulee mausteita ja kermaa! Nyt jotaki erilaista!
sopii älyttömän hyvin kanan kanssa ja tuo siihen kastikkeeseen ihanaa makua! sit paprikaa viel silppuna lisäks ja avot