varasin ajan kuntosalille
ja harjoitteleminen alkaa jo tällä viikolla ja mua jänskättää iiiiihan sikana
:snotty:
oliko ihan hirveetä? :| mulla on huomenna h.lääkäri ja pelottaa ihan sikana!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Perfekta:mäkin olin tänään "rohkee"...piti käydä hammaslääkärissa kun pala lohkes hampaasta...poraushommiin jouduttiin |O
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:mäkin olin tänään "rohkee"...piti käydä hammaslääkärissa kun pala lohkes hampaasta...poraushommiin jouduttiin |O
verkkarit niskaan ja mukaanAlkuperäinen kirjoittaja camopink:
no ehkö miun kammoni kertoo jotain, menisin mieluummin synnyttämään 10 kertaa kuin hammaslääkärille...johtuen lapsuuden aikaisista huonoista hammaslääkäreistä...tämäkin lääkäri joskus ollut mua kohtaan sättivä, mutta nyt kun se huomas etä mä tärisen ja kun kuulin et pitää porata nii pillahdin itkuun...huomas että nyt tää tyttö on tosissaan....seuraavan kerran saan rauhoittavaa ennen hammaslääkäriä :|Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:oliko ihan hirveetä? :| mulla on huomenna h.lääkäri ja pelottaa ihan sikana!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Perfekta:mäkin olin tänään "rohkee"...piti käydä hammaslääkärissa kun pala lohkes hampaasta...poraushommiin jouduttiin |O
Kaupallinen yhteistyö: Storytel