nyt saa luvan riittää (imetyksestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cxedhjn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cxedhjn

Vieras
pikku vintiö ei tee muuta kuin puree tissiä (1 vee)
ukko sanoi että lopeta sitten imetys, mutta jotenkin ajatuskin saa haikeelle mielelle...
mut noi imetyskerrat mitkä ei sisällä kun puremista ja nauramista, ni mitä mä sitten keksin imetyksen tilalle..annanko vettä vai annanko vaan itkee ja kiukutella kun en päästä tissille mua kiusaamaan...jotain neuvoja imetyksen lopettamiselle tai ainakin noille kerroille kun vaan äitiä kiusataan!!!!!!!!!!!!

Ilmeisestikään lapsella ei ole silloin nälkä kun tissillä leikkii, eli sanot napakasti noilla kerroilla että äitiä ei purra etkä anna lapselle huomiota huonosta käytöksestä. Kun on rauhoittunut yrität uudestaan ja annat syödä vain kun imee kunnolla. Turha tuon takia on imetystä kokonaan lopettaa. Jokaisella on noita kausia.

No miten olis ihan normi maito nokkiksesta? Sillä lailla mä vieroitin omani tissistä eli jätin puremisimetykset väliin ja annoin tilalle maitoa nokkiksesta aterialla...

Eikös juuri nyt olisi hyvä hetki vieroittaa tissimaidosta?! Meillä on molemmilla lapsilla ollut juuri 1-vuotisjuhlien kieppeillä ollut kausi, ettei ole tissimaito kiinnostanut juuri lainkaan. Silloin olen nopeasti ja kivuttomasti tehnyt vieroituksen ja todella helpolla on päästy. Myöhemmin voi olla vaikeampaa.

Yritin jatkaa imetystä edes hiukan vielä vauvan olessa yli 4kk ja ne naskalit tarras niin ikävästi että meni rinnat lopullisesti piiloon! :D
Oot onnistunu tosi hyvin ja pitkälle joten voit hyvällä omatunnolla lopettaa, ettei pieni järsijä tee tuhojaan ;)

Yhteistyössä