Nyt risut ja ruusut tästä tytön nimestä ja auttakaa päättämään keskimmäinen nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tytön äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tytön äiti"

Vieras
Ristiäiset lähestyvät ja tytön nimi ei täysin päätetty

nimeksi tulee kuitenkin

Aada .......... Peppiina

Mutta mikä näistä Aadan ja Peppiinan väliin

Aino
Maisa
Pinja

joku muu??

Nimi on tavallinen, yleinen, ei herätä ihmetystä tai tunteita. Noista Aada Maisa Peppiina, koska Maisa tuo noista vaihtoehdoista eniten persoonaa nimeen ja yhdessä Peppiinin kanssa nimestä tulee aika mukavan veikeä, samalla nätti.

Aada on ihan nätti nimi, mutta alkaa olla aika kulunut. Näissä uusissa vuosiluokissa tulee paljon kaimoja. Noista ehdottamistasi toisista nimistä mielestäni Maisa on ehdottomasti paras.

[QUOTE="äiti";26030272]EI Aada nimeä, mauton.[/QUOTE]

Aada onkin ainut mistä mä pidän kiinni kynsin ja hampain. Miehen mielestäkään se ei ole nimi mutta saa alkaa tykkäämään. Minä kuulin Aada nimen joskus 2000 ekan kerran.(ihastuin siihen nimeen heti) Ja nykypäivänä näyttävästi myös moni muu ihastunut mutta en anna periks kun mulle vihdoin ja viimein tyttö suotiin poikakoplan jatkoksi niin Aada nimi pysyy. Välissä ajattelin kyllä että Aada on jo niin yleinen nimi että olin jo sujauttamassa Aadaa toiseksi nimeksi tai vaihtamassa sitä Aavaksi kunnes taas tulin järkiini ja meinaan pysyä alkuperäisessä suunnitelmassani että Aadahan tuo on :D

• Tykkää
Reactions: lissukka.
No ehdottomasti annat Aadan kun nimi ei ole mikään hetken mielijohde, vaan ollut sydämessäsi jo pitkään :) Aada on ihan hyvä nimi. Sellainen, että lapsesi tuskin koskaan tulee ainakaan nimen takia kiusatuksi, on helppo sanoa ja kirjoittaa pienenkin lapsen, selkeä eikä kukaan sitä tule ihmettelemään kuten harvinaisia nimiä. Hyvä nimi se on. Perusnimi on kiva ja sitä paitsi minusta hienoa, että päädyit monen pojan jälkeen aika simppeliin Aadaan, etkä mihinkään Julietteen tai Emiliaanaan, kuten monet prinsessan vihdoin saaneet ;)

Toisista nimistä Maisa on paras.

• Tykkää
Koska tuossa on 3 nimeä, niin sanoisin Aada Aino Peppiina. Koska mua itseäni muuten häiritsisi Pinjan ja Peppiinan samantapaisuus ja Aada tuntuisi siinä rimpsussa ylimääräiseltä, liian erilaiselta. Vaikka Pinja Peppiina on kyllä hieno nimiyhdistelmä. Nimim. Pinja Peppiinan äiti :D

Maisa. Ehdottomasti. Aada on ihan hyvä nimi, Peppiina mene vähän yli hilseen, mutta Aada Maisa Peppiina kuulostaa triona melkeinpä lastenlorulta. Sellaiselta, jota lettipäiset pikkutytöt hokevat jossain vanhassa kotimaisessa elokuvassa hyppiessään narua.

• Tykkää
Jos toi Aada on se ehdoton lemppari niin mä valitsisin sen seuraan vähän "lempeämmät" nimet, Peppiinan tilallekin voisi tulla vaikka Adalmiina, Helmiina, Josefina tai Vilhelmiina. Mä miellän Pinjan ja Peppiinan jotenkin "koviksi" nimiksi ja Aadan taas pehmeäksi sointuvaksi nimeksi..

[QUOTE="vieras";26030479]what he fucking fuck

mikä helvetti ihmisiä vaivaa kun pitää väkisin keksiä näitä uusia lähiönimiä?[/QUOTE]

Jos mun nimi rimpsua tarkoitat niin sithän se on selvä nakki..
Sillä tämän palstan mukaan ainakin kahdella mun pojallani on lähiö nimet ja luultavasti myös toiset nimet :)

mutta mikä on lähiönimi???

Mun mielestä Maisa keskimmäiseks nimeksi, niin on hauska ja nätti nimi.

Vaikka Aada on yleinen, niin ei se haittaa. Itse olisin aina mielummin ottanut jonkun omassa ikäluokassani yleisen nimen, kuten vaikka Hanna tai Johanna tai Laura, kun oma nimeni oli niin outo omaan ikäluokkaani. Hävetti ja inhosin nimeäni, kun kaikki aina ihmettelivat sitä. En viitsi mainita täällä omaa nimeäni täällä, mutta se on samankaltainen kuin vaikkapa Irmeli ja olen siis syntynyt 80-luvulla. Mielummin mun mielestä ajan henkeen sopiva nimi, kuin joku överi erikoinen :)

Aada Aino Peppiina. Paitsi että mä en tuosta Peppiinasta tykkää yhtään, mut Aada ja Aino on hienot nimet, voisin antaa omillekin lapsille. Mä en tykkää näsitä Peppiina, Petriina, Jenniina yms... nimistä.

Yhteistyössä