Nyt riitti. Kyselin joskus talvella täällä, että pitääkö exän kuvat poistaa facesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras as
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras as

Vieras
Eli homman nimi on se, että ollaan miehen kanssa nyt oltu about 10kk yhdessä ja oon antanut sille hiljaa aikaa tajuta itse poistaa exänsä kanssa otetut selfiet ja muut kuvat, joissa esiintyy sydämiä ja sun muuta, mut ei, ei ole tajunnut. Eikö ne nyt kuitenkin olisi korrektia poistaa. Nyt otan asian esille. Jännittää. MItä jos se ei suostu poistamaan niitä ja sit saan elää sen asian kanssa, että se tietää, etten tykkää niistä ja ne on silti siellä. :mad::(:cry:

eh. Mun mielestä sitä vois verrata siihen, onko kuvat albumissa vai esillä. Jos ne ois vain koneella, ne olisi kuin albumissa, mutta nyt ne on ikään kuin hyllyssä näytillä. Ja sehän nyt ei todellakaan ole ok. :X3:(y)

Voisitko pyytää laittamaan asetuksista ne näkymään vain hänelle itselleen? Nuo on entistä elämää, ei niitä tarvitse tuhota.

Mä en ymmärrä, miten voi tolla tulevaisuus jos on menneestä noin mustasukkainen.

Mun mielestä oli asiallista että mieheni lähetti eksälleen takaisin sen dvdn missä oli eksän alastonkuvia. (uskonpa että eksäkin arvosti kyseistä päätöstä) Mutta muut kuvat saa kyllä pitää siellä missä ovat.

Tuskin kukaan aapeen miehen edellisen suhteen kuvia edes jaksaa katsella kuin aapee itse.

Yhteistyössä