vieras
Miten siellä voikin olla niin epäsosiaalisia ihmisiä?? Kukaan ei tuu juttelemaan. Kun meen ekana hakemaan kahvia, ja istun pöytään, joita on kolme kpl, niin kaikki muut äidit hakee kahvinsa ja menee niihin muihin pöytiin istumaan. Ohjaajat ja 1muu äiti tulee sitten mun pöytään, kun muissa ei enää ole niin paljoa tilaa. Ja se 1äiti vielä kysyi pojaltaan siinä mun pöydän kohdalla että mihinkäs pöytään mennään: tähän vai tuohon kun oli 2paikkaa valittavana. No poika sitten valitsi onneksi mun pöydän etten ollut lapseni kanssa yksin siinä...
Yhden äidin kanss sitten vaihdoin muutaman lauseen kun lapset leikki, mutta kun mun oli mentävä paimentamaan taaperoani kauemmas, niin hän ei tullut mun perässä huoneen toiselle reunalle, vaikka olisi voinut kun sillä oli vain vauva sylissä. Mun taapero kun ei todellakaan olisi suostunut jättämään leikkiään kesken jos olisin raahannut sen huoneen toiseen reunaan. Niinpä sekin keskustelu jäi kesken...
Lähdin sitten aika huonoissa fiiliksissä kotiin, ja eipä kiinnosta hetkeen mennä uudeestaan.
Yhden äidin kanss sitten vaihdoin muutaman lauseen kun lapset leikki, mutta kun mun oli mentävä paimentamaan taaperoani kauemmas, niin hän ei tullut mun perässä huoneen toiselle reunalle, vaikka olisi voinut kun sillä oli vain vauva sylissä. Mun taapero kun ei todellakaan olisi suostunut jättämään leikkiään kesken jos olisin raahannut sen huoneen toiseen reunaan. Niinpä sekin keskustelu jäi kesken...
Lähdin sitten aika huonoissa fiiliksissä kotiin, ja eipä kiinnosta hetkeen mennä uudeestaan.