nyt repesin(taitaa olla jollain mammalla huvit kuitenkin:D)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yksinkö

Jäsen
20.03.2009
460
0
16
niskaani mut kerta sen ekakin..
lahjoitus juttuja tossa markkinassa meni kiinni tovi sitten ja yks rupes vaatiin et kerta lahjoitan pitäisi maksaa mun myös postit,toinen rupes haukkuun huaraks yms kun en vienyt hänelle tavaraa vaan sanoin et saa hakea ite kun ilman annan..miehiä molemmat jotka niitä kyseli..tosi mukavaa
laitoinkin että eihän se nyt noin mene että vaikka ilman antaa on velvollinen niitä kuskaan,eri juttu jos mulla olis sinne päin menoa niin toki samalla nakkaan..

tsiisus!!! mikä helvetin samarialainen pitäis olla.. tavaranhansa jo ne siinä saa ilmaseks mut vielä kuljetuskin. jätä antamatta moisille saatanan kiittämättömille sano et annoi naapurin tummaihoisille ko oli kohteliaita... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja gaaf:
tsiisus!!! mikä helvetin samarialainen pitäis olla.. tavaranhansa jo ne siinä saa ilmaseks mut vielä kuljetuskin. jätä antamatta moisille saatanan kiittämättömille sano et annoi naapurin tummaihoisille ko oli kohteliaita... :kieh:

taidan laittaa näin..rupes oikein hirvittään et mitä jos siinä oliskin ollu mun numero olisko toi joka pariin kertaan solvaus viestiä laitto sähköpostiin pian laittanu sitä puhelimeenkin :snotty:

Joo, minuakin alkaneet tietyt ihmiset nyppimään samoissa asioissa. Lahjoitin suuren vaatekaapin pois ja sanoin, että ehtona se, että noutavat ja itse purkavat (ei ollut minun kasaamani, joten en halunnut lähteä moninkertaisesti itseni kokoista kaappia purkamaankaan). Tyypit tulevat hakemaan ensinnäkin 1,5 tuntia myöhässä (joo, mulla ei ole koskaan menoa minnekään!). Toisekseen, purkavat kaapin kiipeämällä seinille kirjaimellisesti! Raavas mies kiipeää patterin päälle ylettyäkseen yläkaappeihin. Vein heille korokkeen, ottivat sen, mutteivat käyttäneet.

En tiedä, jotenkin vaan saa tuollainen miettimään uusiksi haluaako lahjoittaa mitään. Pitäisi aina olla luksustuotteita, jotka kultatarjottimella kotiin kannetaan. Grrrr...

pakko laittaa et nyt sieltä tuli jo tälläinen viesti kun laitoin tolle yhelle etten tuo ja olen reissussa nyt sitten et antaa olla.tulikin näin:
tuo tavarat sitten kun olet tullut reissusta sopiiko tämä asia sinulle oletko sinä sinkku vai naimisissa hyvännäköisen miehen kanssa minä olen poikamies 35vuotias
en tienny et jotkut ettii jos seuraa lahjoituspalstalta :laugh: :laugh: :laugh:
ja sori jos luet tän :D

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkö:
niskaani mut kerta sen ekakin..
lahjoitus juttuja tossa markkinassa meni kiinni tovi sitten ja yks rupes vaatiin et kerta lahjoitan pitäisi maksaa mun myös postit,toinen rupes haukkuun huaraks yms kun en vienyt hänelle tavaraa vaan sanoin et saa hakea ite kun ilman annan..miehiä molemmat jotka niitä kyseli..tosi mukavaa
laitoinkin että eihän se nyt noin mene että vaikka ilman antaa on velvollinen niitä kuskaan,eri juttu jos mulla olis sinne päin menoa niin toki samalla nakkaan..

Hä??? Eikä... no on mullekin tullut viestiä, että pitäis maksaa postit Hesasa Lappiin kun kerran ilmaiseksi lahjoitan vaunut. :laugh: :kieh: Jos on NOIN "köyhä", niin....

ei tainnut vanhalla kirppis-palstalla tuollaisia pyöriä. hirveetä. kyllä mäkin olen havainnut, että kun laittaa reilun hinnan, millä MYY jotain, niin yleensä ne ostajat on paljon kivempia kuin ilmaseksi hakijat.

pakko laittaa et nyt sieltä tuli jo tälläinen viesti kun laitoin tolle yhelle etten tuo ja olen reissussa nyt sitten et antaa olla.tulikin näin:
tuo tavarat sitten kun olet tullut reissusta sopiiko tämä asia sinulle oletko sinä sinkku vai naimisissa hyvännäköisen miehen kanssa minä olen poikamies 35vuotias

:o Ei helvetti.

Ou-kei!!
:o :o

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
ei tainnut vanhalla kirppis-palstalla tuollaisia pyöriä. hirveetä. kyllä mäkin olen havainnut, että kun laittaa reilun hinnan, millä MYY jotain, niin yleensä ne ostajat on paljon kivempia kuin ilmaseksi hakijat.

rupee kans tuntuun..ei tosiaan tullut annetaan osiossa tollasta,mutta tuolla tulee mitä kummalisempaa..ihmettele yhtään ettei noihin tahdota laittaa suoraan kaikkia omia tietoja,en laita kyllä minäkään mitään numeroita yms.sähköpostin kautta ekat yhteydet tulla.
ota tosta selvää sitten pelleileekö joku vai mitä on mut hyr :snotty:

Mulle sattui kerran vuosia sitten sellainen "mammatapaus", joka ei oikein ymmärtänyt etten aio ilmaiseksi luopua täysin virheettömästä tuotteesta (oli siis ilmoitus yliopiston kirpparin myyntipuolella). Se viestitteli, miten se saisi vastavan tuotteen halvemmalla "sieltä ja sieltä", johon minä sitten vastasin, "että hyvä, osta pois vaan". Tämä mamma hermostui jotenkin siinä määrin, että veti "fasupalat" väärään kurkkuun ja alkoi lähetellä kaikenlaista sontaa sähköpostiin. No, minä jätin viestit lukematta, kun jo otsikosta sai aika lailla kuvan millaisesta viestistä on kyse.
Harkitsin viestien kiikuttamista poliisille, mutta annoin olla. Mitä se olisi hyödyttänyt?

Uusimmat

Yhteistyössä