NYT REPESI...MATUJEN VASTAANOTTORAHASTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä saan kotihoidontukea kk.ssa:270 e.kk:ssa 3lasta+lapsilisä 3sta.Itse pitää maksaa vuokrat,lämmitys,roskat,vedet,asuntolaina,terveyskulut lasten kulut ym. ja matut:

Pieni yhdistelmä maahanmuuttoviraston 1.1.16 voimaan tulevan vastaanottorahataulukon mukaisesta perusosasta, jos ateriat eivät tule “talolta”:

Vanhemmat ja 2 lasta 934e/kk. Esim 30pv kk ja yllämainitut vero% ja vuokrasummat = 934e-9,34e-90e= 835e.+ilmainen yksityinen terveydenhuolto,virikkeet,ajokortit,autokin kai ja vielä mitä muuta. Mä maksan mun pienestä rahasta veroa jotta tämä matujen rahoitus on mahdollista..

PERK_LE!!!:devil::mad::mad::devil::mad::mad::devil:(n):poop::poop::poop::poop::poop:

Mä saan kotihoidontukea kk.ssa:270 e.kk:ssa 3lasta+lapsilisä 3sta.Itse pitää maksaa vuokrat,lämmitys,roskat,vedet,asuntolaina,terveyskulut lasten kulut ym. ja matut:

Pieni yhdistelmä maahanmuuttoviraston 1.1.16 voimaan tulevan vastaanottorahataulukon mukaisesta perusosasta, jos ateriat eivät tule “talolta”:

Vanhemmat ja 2 lasta 934e/kk. Esim 30pv kk ja yllämainitut vero% ja vuokrasummat = 934e-9,34e-90e= 835e.+ilmainen yksityinen terveydenhuolto,virikkeet,ajokortit,autokin kai ja vielä mitä muuta. Mä maksan mun pienestä rahasta veroa jotta tämä matujen rahoitus on mahdollista..

PERK_LE!!!:devil::mad::mad::devil::mad::mad::devil:(n):poop::poop::poop::poop::poop:

Hiippaile Haaparannalle ja palaa muina naisina Suomen puolelle turvapaikkaa anoen.

Kyllä vituttaa tämä, että suomalaisilla ei ole mitään arvoa. Keppiä ja kiristyksiä tulee vain lisää, jotta matuja pystytään palvelemaan ja kestitsemään entistä enemmän.

Muistakaa kuka näitä lakeja on ollut säätämässä (kaivakaa nimet esille) ja muistakaa seuraavissa vaaleissa.

Muuta vuokralle niin saat as.tukea. Hae toimeentulotukea. Ja lopeta kitinä.
Mä en hae toimeentulotukea,enkä myöskään kitise,muutakuin maahanmuutosta.Ja omastani en luovu.Oma tupa oma lupa.Näillä mennään.Enkä ole myöskään mikään loispummi vaan olen kyllä ollut töissä 4v.putkeen,vaikka teenkin vain kunnan sijaisuuksia,ennenkuin jäin äitiyslomalle.Joten lopeta SÄ turha lätinä.T:AP

Mä en hae toimeentulotukea,enkä myöskään kitise,muutakuin maahanmuutosta.Ja omastani en luovu.Oma tupa oma lupa.Näillä mennään.Enkä ole myöskään mikään loispummi vaan olen kyllä ollut töissä 4v.putkeen,vaikka teenkin vain kunnan sijaisuuksia,ennenkuin jäin äitiyslomalle.Joten lopeta SÄ turha lätinä.T:AP
Pyöräytät siihen vielä pari muksua lisää. Kyllä se siitä.

Mitä sä itket siinä? Miten se on sulta pois jos noikin saa rahaa, ihan siinä missä sinäkin (sinä saat muuten enemmän, tiesitkös sitä?)? Lopeta se itkeminen. Jos sinä olet oikeutettu saamaan enemmän tukia, niin hae niitä äläkä itke. Jos et halua yhteiskunnan tukia, niin älä ota äläkä itke sitten niiden perään.

maahanmuuttajat_comic.gif

Kyllä kelan tuesta menee kunnan taskuun 22 prosenttia veroa.Raha ei tietenkään tule mulle työstä,muutakuin kotityöstä.Mutta kunnan palkoilla olen muutenkin,kun en siis ole äitiyslomalla tai kht:lla.Ja kyllä maksan silloinkin veroa tuon 22 prosenttia,joten sama asia(KO)?T:AP
Joo, se onkin tosi tuottavaa tuo sinun "veronmaksusi". Sulle annetaan 300e, siitä otetaan 30e pois ja antaja jää 270e tappiolle. Tosi kannattavaa. Joten älä viitsi huudella "sun" veroeuroista. Siihen vielä päälle muutama satanen lapsilisiä, ja kun ilmeisesti olet yh, niin elarit päälle. Suomi nousuun!

Mitä sä itket siinä? Miten se on sulta pois jos noikin saa rahaa, ihan siinä missä sinäkin (sinä saat muuten enemmän, tiesitkös sitä?)? Lopeta se itkeminen. Jos sinä olet oikeutettu saamaan enemmän tukia, niin hae niitä äläkä itke. Jos et halua yhteiskunnan tukia, niin älä ota äläkä itke sitten niiden perään.
Miten saan muka enemmän,jos saan 600e.kk:ssa ja matut 934e.kk.ssa.Kahdesta lapsesta,mulla siis 3.Tämä on pois multa ja ihan kaikilta suomalaisilta.Suomalaisten tuet ja palkat vaan huononee,kun tämä mamutus pitää ajaa läpi.Valtion velka lisääntyy.Suomeen virtaa raiskaajaa ja terroristia. Kohta syntyy halpatyövoiman markkinat suomeen jolloin suomalainen ei kelpaa enää töihin minnekään.Vaan työt hoidetaan matuilla.Nämä SUOMALAISTEN rahat on tarkoitettu meille SUOMALAISILLE.JOKOS RIITTI SUVAKILLE perustelut,vai laitankos vielä lisää.

Joo, se onkin tosi tuottavaa tuo sinun "veronmaksusi". Sulle annetaan 300e, siitä otetaan 30e pois ja antaja jää 270e tappiolle. Tosi kannattavaa. Joten älä viitsi huudella "sun" veroeuroista. Siihen vielä päälle muutama satanen lapsilisiä, ja kun ilmeisesti olet yh, niin elarit päälle. Suomi nousuun!
Joo ja mutikset ei maksa penniäkään.Enkä todellakaan ole yh.T:AP

Koko Somalian yläluokka on tullut Suomeen, joten pitäähän heille tarjota arvoisensa elintaso. Tietenkin veronmaksajien piikkiin. Hallitus luulee, että rahaa riittää taikaseinästä loputtomiin. Kunniakansalaisille ainakin.

Muistakaa kuka näitä lakeja on ollut säätämässä (kaivakaa nimet esille) ja muistakaa seuraavissa vaaleissa.

Se on ihan sama ketä äänestää. Niin piti persujenkin olla maahanmuuttovastaisia, mutta totuus onkin ihan toinen. Mikään ei muutu, oli "vallassa" sitten kuka tahansa. Ei sellaista puoluetta olekaan jolla oikeasti olisi kykyä muuttaa jo valittua suuntaa.

hei ap, jos sun koko perhe rupeaa sosiaalipummeiksi, saatte kyllä yhteensä enemmän rahaa kuin nämä turvapaikanhakijat.

oikeasti suututtaa se että milloin minkäkin ihmisryhmän saamia tukia verrataan sellaisiin tilanteisiin joihin niitä ei oikeasti voi verrata koska kyse on ihan eri tilanteesta.

mut hei, sovitaan että kaikille maahantuleville annetaan ilmaiseksi kaikki mahdollinen yksityisestä terveydenhuollosta lastenvaunuihin ja ajokorttiin.

jostain syystä en yleensä kerro ammattiani kenellekään jos ei ole ihan pakko.
mutta mv-lehti tietää kyllä kaiken

Yhteistyössä