Alkuperäinen kirjoittaja Neea:
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Neea:
Ja jos jollakulla on hyviä ruokaohjeita niin olisin todella kiitollinen. Perunasta en tykkää, joten sen voin suosiolla jättää pois. Kasviksista tykkään, tuntuu vaan se niiden laittaminen niin järkyttävän rasittavan vaikeelta ja aikaa vievältä. En tiedä olenko sitten vaan ainut maan päällä.
Ja nuista kasviksista niin itse teen niin, kun en syö perunaa/riisiä/pastaa tms. niin käytän niiden sijaan pakastealtaan kasviksia..niitä keittelen sit..eikä ole rasittavaa...
Mut et kai sä hemmetissä niitä paljaaltas syö?Laitatko niille kanaa vai mitä seuraksi? Pakko syön karkkia melkein päivittäin. Mulla ei onnistu totaalinen herkkulakko, joskus on jotain karkkia saatava. Mut mä olen valmis yrittämään, ekaa kertaa elämässäni olen tilanteessa kun oma peilikuva inhottaa.
Siis kun esim. perheelleni teen kastikkeita niin kyllä mä sitä nuiden kasvisten päälle laitan, tosin en kauheeta läjää kuiteskaan. Ja mäkin söin karkkia joka päivä ja pakotin itseni vaan kaupassa sen karkkihyllyn ohi...en muista kauanko meni, mutta nykyään ihan oksettaa karkit...ei tee yhtään mieli ja paino tosiaan mulla putosi ihan hyvin, kun lopetin sen karkin mässäilyn.