Nyt pitää kehua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Tulin yöllä kotiin, olin 4 yötä pois. Mies oli lasten kanssa kotona. Kun tulin kotiin, oli täällä ihanan siistiä ja mies oli siivonnu! Ihan siis luutunnu ja kaikkea. Ihanaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja kiiwi:
Meillä arkipäviää kun mies laittaa taloo siistiksi lasten kanssa osallistuu muutenkin tosipaljon :)

Töissä meilläkin käy,mutta vuorotyö niin on monesti päivät kotona kun minä töissä. Lapset 10pv kk päivähoidossa ja isä on touhuaa lasten kanssa muut päivät jos menee vaikka iltavuoroon ja minä kerkeän tulla kotiin. Siivoaa, laittaa ruokaa enemmän kuin minä, huolehtii pyykkiä ja on muutenkin unelma. Voihan se tuntua joistakin epätodelliselta ,mutta uskoo ken haluaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kiiwi:
Meillä arkipäviää kun mies laittaa taloo siistiksi lasten kanssa osallistuu muutenkin tosipaljon :)

Töissä meilläkin käy,mutta vuorotyö niin on monesti päivät kotona kun minä töissä. Lapset 10pv kk päivähoidossa ja isä on touhuaa lasten kanssa muut päivät jos menee vaikka iltavuoroon ja minä kerkeän tulla kotiin. Siivoaa, laittaa ruokaa enemmän kuin minä, huolehtii pyykkiä ja on muutenkin unelma. Voihan se tuntua joistakin epätodelliselta ,mutta uskoo ken haluaa :)

Kyllä mä sua uskon. Meillä mies tekee päivätyötä 5pv/viikko ja viikonloput on meidän kanssa. Toki se vahtii kans noita normaalistiki ja tekee kaikkea. Mutta mä iloitsinkin nyt vaan ihan siitä, että olen ollu kauan pois ja sit vielä yllätettiin ihanasti.

Meillä mies kokkaa joka päivä. Mun kontolla on sit keittiön siistiminen. Pesen pyykkiä useammin. Imuroidaan kumpikin yhtä paljon. Ja isot siivoukset tehdään aina yhdessä.

Yhteistyössä