V
vaimo
Vieras
Tulin yöllä kotiin, olin 4 yötä pois. Mies oli lasten kanssa kotona. Kun tulin kotiin, oli täällä ihanan siistiä ja mies oli siivonnu! Ihan siis luutunnu ja kaikkea. Ihanaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiiwi:Meillä arkipäviää kun mies laittaa taloo siistiksi lasten kanssa osallistuu muutenkin tosipaljon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiiwi:Meillä arkipäviää kun mies laittaa taloo siistiksi lasten kanssa osallistuu muutenkin tosipaljon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiiwi:Meillä arkipäviää kun mies laittaa taloo siistiksi lasten kanssa osallistuu muutenkin tosipaljon![]()
Töissä meilläkin käy,mutta vuorotyö niin on monesti päivät kotona kun minä töissä. Lapset 10pv kk päivähoidossa ja isä on touhuaa lasten kanssa muut päivät jos menee vaikka iltavuoroon ja minä kerkeän tulla kotiin. Siivoaa, laittaa ruokaa enemmän kuin minä, huolehtii pyykkiä ja on muutenkin unelma. Voihan se tuntua joistakin epätodelliselta ,mutta uskoo ken haluaa![]()