nyt pika-apua tähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääh :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääh :(

Vieras
menkat alko taas vaihteeksi tänään kunnolla.. ja inhottaa kun taas niin kipeänä näiden takia.. alavatsaa jomottaa niin, että tulee huono olo ja meinaa laatta lentää.. ja vatsa sekasin.. ei yhtään kivaa ku muuteski flunssassa ja korva/silmätulehduksessa just nyt.. :( lääkäri on mulle määrännyt aiemmin motifene dualia menkkakipuihin mutta se tuntu vaan liian tuhdilta mulle.. ja kun on herkkä vatsa muutenkin ja vielä pahemmin menkkojen aikaan niin en uskalla noita enää ees ottaa..
e-pillereistä lääkäri epäröi, kun mulla on n. vuosi sitten ollut masennusta, että jos ne vaikuttaa mielialaan liikaa. sanoi että voi kyllä kokeilla noitakin, ja varmaan huomenna soitan että haluan kokeiltavaks..
ongelma vaan on nämä tämänhetkiset kivut..! nukkumaanki pitäis päästä, mutta miten kun sattuu niin kamalasti että vois vaan käpertyä mytyksi sängylle ja itkeä ja kun meinaa tehdä huonon olonki ne kivut vielä.. panadolia löytyy, 500mg, mutta se ei auta juuri yhtään.. lämmitettävä jyväpussi tuntuu kans olevan yhtä tyhjän kanssa, hmh..

Minulla Panadol ei auta lainkaan, toki on vatsaystävällisin vaihtoehto. Onko mitään muuta särkylääkettä kun Panadol? Itselläni auttaa parhaiten Ibubrofeeni. Kokeilemalla tietää mikä auttaa ja mikä ei.

oli jotain 1000mg ibumaxia tms mutta loppui viikonloppuna, kun kaveri tarvi mun luona ollessaan. ei mulla kyllä ne 1000mg lääkkeetkään ole kamalasti auttaneet, ja en haluais särkylääkkeitä hirveänä popsia. panadolilla oon yrittäny pärjätä että tuo vatsakin kestäisi, mulla on muutenkin herkkä maha tosiaan ja menkkojen aikana sitten ripulia joka kerta, vaikka yrittää mitä maitohappobakteereita syödä..'
eli nyt on vaan 500mg panadol poretta. sellainen lämpöpussi löytyy, mutta en usko että se kamalasti auttais, ei aiemminkaan ole toiminut.. myöskään mikään vatsan hierominen, tai "mytyksi käpertyminen" ei toimi..
kamalaa kun on niin kipeänä että tuntuu että yököttää ja itku kohta silmässä kun sattuu :S e-pillerit on joskus muutama vuosi sitten hetken ollu kokeilussa.. niistä kyllä tuli heti painoa sen +5kg mutta ne autto, kai niitä pitäs uudestaan..

Yhteistyössä