Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ekan ehdin raaputtaa jo,20? tuli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Oi, mä rakastan onnensanatarpoja!! Mies tuokin niitä ylläreiksi mulle joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Oi, mä rakastan onnensanatarpoja!! Mies tuokin niitä ylläreiksi mulle joskus.
miun mie soli kerran niin lutunen että toi miulle ässä arvan kun ties et olin allapäin..ei ehkä mikään kaikista romanttisin vaihtoehto mut kylläpä tuli taas vahvistettua miten ovasti rakastaa ja välittää =)
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ekan ehdin raaputtaa jo,20? tuli![]()
No eikä...!!sä voit postittaa sen voiton mulle...kun sullahan on jo millä mällätä.... :xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Oi, mä rakastan onnensanatarpoja!! Mies tuokin niitä ylläreiksi mulle joskus.
miun mie soli kerran niin lutunen että toi miulle ässä arvan kun ties et olin allapäin..ei ehkä mikään kaikista romanttisin vaihtoehto mut kylläpä tuli taas vahvistettua miten kovasti rakastaa ja välittää =)
se on vähän sellanen miun oma kanki kaikkonen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kaveri voitti 1000? onnen sanat arvasta, oli viel sillon opiskelija ja ihan pa joten hyvään saumaan tuli. Kannattaa siis ostaa lisää....