Nyt pelottaa miehen puolesta, hän on niin nuori...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolesta sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolesta sekaisin

Vieras
ja hänellä taitaa olla jokin sydänvika? Mies on 26
Eli hällä on joskus puutunut käsi ja samalla käynyt rintaan, tuo tapahtui ehkä puoli vuotta sitten,mutta eilen joutui käymään sairaalasa koska ei saanut kunnolla henkeä, ja rintaan pisti, ja kuulemma sydän oli muljahdellut, eli kovia rytmihäiriöitä :( lääkäri oli sanonut että sydämessä näkyi jotain poikkeavaa :( Mitä ihmettä? Huomenna mies menee tutkittavaksi jossa selveää enemmän, nyt mulla vaan pelottaa, että mitä tämä voi olla.
Sitten olin huolesta soittanut äidilleni, kertonut miehestä, niin tämä suuttui että en saa ikinä kertoa mitään tuollaista, että jos hän joutuu sairaalaan jne..? Eli vaikka se olisi vakavaakin :( mutta olen vain sellainen ihminen että kun on huolia, on pakko puhua ja kertoa jollekkin, teenkö väärin? Tai siis pitäskö minun vain olla "juoruilematta" kelleen ja leikkiä että kaikki olis hyvin vaikka ei olis, no mies on erilainen ku minä...
Onko kellään vastaavaa?

voin kertoa muutaman lohdutuksen asian. mulla itselläni on välilyöntejä ja mikäli kova stressi päällä niin syön lääkettä. viimeksi gradua kun kirjoitin eli söin lääkkeitä parivuotta sitten. käden puutuminen voi johtua niskoista eli ovatko jäykät? niin ja mula näkyy kaikutiivistymä välillä sydämessä selllanen joka näkyy sikiöillä... eivät ole siihen puuttuneet ja ikää on tällähetkellä 32 ja hyvin menee.

Tuosta sydänpuolesta en osaa vastata, mutta tavallaan ymmärrän miehesi suuttumuksen.

Itse sain yllättäen kuulla joutuvani kasvaimen leikkaukseen. Mies meni siitä äidilleen heti ensimmäisenä kertomaan. Tämä tietenkin oli sitten tivaamassa ja kyselemässä kaikenlaista ennenkuin ehdin edes itse asiaa käsittelemään ja käymään läpi mielessäni ja se oli todella ahdistavaa. Olin melkein sokissa ja sitten joku asiaankuulumaton tulee siitä kyselemään yksityiskohtia, joita edes lääkäri ei kysellyt :headwall:

Tähän on pakko kommentoida.. nimittäin mulla on ollut samanlaisia oireita n. 1,5v. Eli vasen käsi puutuilee, rintaa helposti ahdistaa ja puristaa, tulee teräviä ja jomottavia kipuja sydämen kohdalle. Myöskin rytmihäiriöt on tosi yleisiä mulla. Kuitenkaan sydänfilmissä ei oo koskaan mitään ihmeellistä ollut ja sydän on ultrattu ja sillon huomattiin että mun sydämen hiippaläppä on normaalia isompi ja se aiheuttaa mm. rytmihäiriöitä, mutta ei mitään vakavaa.
Kuitenkin tiedän tunteen, että pelottavaa on kun pelkää että johtuukin sydämestä ja on jotain vakavaa.. Elossa tässä kuitenki vielä ollaan vaikka oireita ollut näin kauan ja tosi useinkin niitä on.
Oon 22v ja raskaana rv 22, vauva voi ja kasvaa hyvin, onneksi, vaikka mulla näin inhottavia oireita onkin.
Toivottavasti miehelläsikään ei mitään vakavaa olisi!

Alkuperäinen kirjoittaja huolesta sekaisin:
ja hänellä taitaa olla jokin sydänvika? Mies on 26
Eli hällä on joskus puutunut käsi ja samalla käynyt rintaan, tuo tapahtui ehkä puoli vuotta sitten,mutta eilen joutui käymään sairaalasa koska ei saanut kunnolla henkeä, ja rintaan pisti, ja kuulemma sydän oli muljahdellut, eli kovia rytmihäiriöitä :( lääkäri oli sanonut että sydämessä näkyi jotain poikkeavaa :( Mitä ihmettä? Huomenna mies menee tutkittavaksi jossa selveää enemmän, nyt mulla vaan pelottaa, että mitä tämä voi olla.
Sitten olin huolesta soittanut äidilleni, kertonut miehestä, niin tämä suuttui että en saa ikinä kertoa mitään tuollaista, että jos hän joutuu sairaalaan jne..? Eli vaikka se olisi vakavaakin :( mutta olen vain sellainen ihminen että kun on huolia, on pakko puhua ja kertoa jollekkin, teenkö väärin? Tai siis pitäskö minun vain olla "juoruilematta" kelleen ja leikkiä että kaikki olis hyvin vaikka ei olis, no mies on erilainen ku minä...
Onko kellään vastaavaa?

Parempi vaan päästä noin hullusta miehestä eroon, jos sekoo, kun nainen pyytää pahaan oloonsa apua.

Yhteistyössä