H
huolesta sekaisin
Vieras
ja hänellä taitaa olla jokin sydänvika? Mies on 26
Eli hällä on joskus puutunut käsi ja samalla käynyt rintaan, tuo tapahtui ehkä puoli vuotta sitten,mutta eilen joutui käymään sairaalasa koska ei saanut kunnolla henkeä, ja rintaan pisti, ja kuulemma sydän oli muljahdellut, eli kovia rytmihäiriöitä
lääkäri oli sanonut että sydämessä näkyi jotain poikkeavaa
Mitä ihmettä? Huomenna mies menee tutkittavaksi jossa selveää enemmän, nyt mulla vaan pelottaa, että mitä tämä voi olla.
Sitten olin huolesta soittanut äidilleni, kertonut miehestä, niin tämä suuttui että en saa ikinä kertoa mitään tuollaista, että jos hän joutuu sairaalaan jne..? Eli vaikka se olisi vakavaakin
mutta olen vain sellainen ihminen että kun on huolia, on pakko puhua ja kertoa jollekkin, teenkö väärin? Tai siis pitäskö minun vain olla "juoruilematta" kelleen ja leikkiä että kaikki olis hyvin vaikka ei olis, no mies on erilainen ku minä...
Onko kellään vastaavaa?
Eli hällä on joskus puutunut käsi ja samalla käynyt rintaan, tuo tapahtui ehkä puoli vuotta sitten,mutta eilen joutui käymään sairaalasa koska ei saanut kunnolla henkeä, ja rintaan pisti, ja kuulemma sydän oli muljahdellut, eli kovia rytmihäiriöitä
Sitten olin huolesta soittanut äidilleni, kertonut miehestä, niin tämä suuttui että en saa ikinä kertoa mitään tuollaista, että jos hän joutuu sairaalaan jne..? Eli vaikka se olisi vakavaakin
Onko kellään vastaavaa?