Nyt palstamammat apuja tarvitaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuutikki

Vieras
Miten saan kuukaudessa itseni suht hyvään kuntoon..
Minulla on yksi "ystävä" joka ei asu suomessa, ja tulee joulun jälkeen käymään. Hänen tapana oli raskausaikanani huomautella miten minulle kiloja tuli, ja keikistellä hyvän kroppansa kanssa tahallaa edessä..ärsyttävää.
Ennen raskautta olin tosi hoikka..ja muutenkin hyvä kuntoinen..Mutta..Lapsi on 3kk ja raskauskiloja ja tuossa mahan kohdalla on pelastusrengas.
Tiedän että tämä on aivan typerää, mutta haluaisin niin näyttää paremmalta kuin nyt..Hänen mielestä synnyttänyt ei voi enää olla hyvän näköinen..
Eli miten kuukaudessa kuntoon?

Tää on kuulemma tehokas ja takaa Marilynin muodot. Joka asiassa mitä teet, muistat sun oman navan ja sen et runttaat sen tiukasti mahaasi vasten. Samalla rutistat kylkiä. Sohvalla istuessasi, ylös noustessa. Ruokaa laittaessa, aina teet et jännität ja löysäät jne..

Mut tee se sun ittes hyväks, älä kaverin.

Minä en välttämättä kutsuisi tuollaista tyyppiä edes kylään =)
Mutta jos todella haluat apua, auttaa kunnon kuntosalitreenikuuri. Jo kuukaudessa tulokset näkyvät, mutta ehkä ei ihan niin paljon kuin toivoisit. Sinun pitäisi käydä kuntosalilla kolmisen kertaa viikossa.

Olette ihan oikeassa..Taidan viettää joulun ihan oikeiden ystävieni kanssa. Oleskella verkkareissa ja syöden hyvin=) Jotenkin välillä sokaistuu joillekkin asioille.
Mutta otan kyllä sellaisen puolessa vuodessa kuntoon systeemin..
..sitten joskus..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olette ihan oikeassa..Taidan viettää joulun ihan oikeiden ystävieni kanssa. Oleskella verkkareissa ja syöden hyvin=) Jotenkin välillä sokaistuu joillekkin asioille.
Mutta otan kyllä sellaisen puolessa vuodessa kuntoon systeemin..
..sitten joskus..

Minulla on ollut joskus tuon tapaisia ajatuksia myös, ne tietää turhiksi, asiat pitäisi tehdä omaksi hyväksi, ei jonkun arvostelevan mukaystävän =)

Yhteistyössä