Nyt pakko hehkuttaa!!!! MÄ VOITIN!! MÄ VOITIN !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Siis Flamingosta Party Pack viikonlopun mulle ja mun miehelle!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Mä olen niin HAPPY !!! :)

-Flamingossa Hotelliyö 2hlö + ruuat
-Flamingo Spahan 2 hlö ilmaiset uinnit
-Flamingon vantaan onnelaan ilmaiset sisäänpääsy liput

Nyt vkl :na :D :heart: :heart:

Viedään poitsu mummilaan ja kävässään uimassa ja syömässä ja nukkumassa hotellilla hyvin :D

Ihan mahtavaa =)

Voi onnea! Oltiin isänpäivän jälkeisenä viikonloppuna Flamingossa romanttisen viikonlopun vietossa melko samalla paketilla, mutta itse maksettuna ja oli kyllä aivan sairaan ihanaa. Nauttikaa vapaasta ja ennen kaikkea toisistanne :)

Alkuperäinen kirjoittaja commander77:
Voi onnea! Oltiin isänpäivän jälkeisenä viikonloppuna Flamingossa romanttisen viikonlopun vietossa melko samalla paketilla, mutta itse maksettuna ja oli kyllä aivan sairaan ihanaa. Nauttikaa vapaasta ja ennen kaikkea toisistanne :)

Joo todellakin nautitaan! Tosin noita onnelan sissänpääsylippuja me ei käytetä.. kun ei ole tarvetta nyt mennä baariin.. kävässään uimisen jälkeen leffassa ja syömässä ja sitten varman hotlalle :saint: :D

Ai ne ihan oikeasti arpookin siellä jotain voittoja - itse olen osallistunut samansisältöiseen arvontaan jossain Facebookissa mutta olin ihan varma, ettei mitään voittajia todellisuudessa ole olemassakaan. Lämpimät onnittelut, se spa-puoli on aivan ihana!

Niin! Muista että ei kannata tuollaisissa hienoissa tilaisuuksissa alistua miehen tahtoon! Älä anna sille etupyllyä vaikka olisit tunnin hautonu märäksi "sitä" porealtaassa!

Yhteistyössä