Nyt ottaa päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hemaseva nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:
Hyvä huudella jos itse saa seksiä aina kun haluaa! Mulla on vaan kova miehenkaipuu.

Haloo. Ihan normitilanne lapsiperheesä, ettei sekstaamaan pääse aina just silloin kun haluaa. Suurin osa onneksi ymmärtää sen kuuluvan siihen perhe-elämään ja malttaa odottaa sitä hetkeä kun se onnistuu ilman riskiä että lapset yllättää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
no voe helvetti, kyllä varmaan on tuskaa monilla perheellisillä elää selibaatissa kun ei saa lapsiaan hoitoon että pääsee naimaan..

sanoppa muuta ja sit ku lapset illalla nukahtaa sitä itsekkin on jo niin raato että ei tartte ku kaatua sänkyyn... se siitä seksistä..

Mä oon ollut ilman nyt jo muutaman kuukauden ja oon hyvin seksuaalinen ihminen.

No voi kamala. Onhan sulla kaksi tervettä kättä :headwall: Jos et osaa, nin älä lapsias syytä kuitenkaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No et sä sitten ihan järjettömän hemaseva olekaan, jos ei mies jaksa muutamaa tuntia sitä panoa odottaa...

no mut se mieshän on joutunut oottamaan jo kukausia.. ap:han sanoi tuossa aiemmin että on hyvin seksuaalinen nainen eikä ole saanut nyt moneen kuukauteen..

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
No et sä sitten ihan järjettömän hemaseva olekaan, jos ei mies jaksa muutamaa tuntia sitä panoa odottaa...

no mut se mieshän on joutunut oottamaan jo kukausia.. ap:han sanoi tuossa aiemmin että on hyvin seksuaalinen nainen eikä ole saanut nyt moneen kuukauteen..

Juku. On hemasevalla kurjaa. Lapset on duracell-pupuja, jotka juoksee ja riehuu 24/7/365 vissiin. Ja näkee isäänsäkin kerran vuodessa. Ja just sillon ois saanu mieheltä, joka on ollut kuukausia ilman. Nyt sekin sitten menee maksullisille. Voi voi.

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:

Juku. On hemasevalla kurjaa. Lapset on duracell-pupuja, jotka juoksee ja riehuu 24/7/365 vissiin. Ja näkee isäänsäkin kerran vuodessa. Ja just sillon ois saanu mieheltä, joka on ollut kuukausia ilman. Nyt sekin sitten menee maksullisille. Voi voi.

:laugh:

Ei se mies oo kauaa joutunu oottamaan kun on tosi tuore tapaus, tai siis oli.

No sanoisin tosiaan et aikamoinen tapaus... että tätä yhtä iltapäivää varten isketty vai? Jos sillä oli kiire seuraavan kotiäidin hoitamiseen...

Yhteistyössä