Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Hyvä huudella jos itse saa seksiä aina kun haluaa! Mulla on vaan kova miehenkaipuu.
mä voin lainata sulle omaani.. se on lisäks vielä erittäin lapsiystävillinen..palautuksella ei kiirettä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Hyvä huudella jos itse saa seksiä aina kun haluaa! Mulla on vaan kova miehenkaipuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:no voe helvetti, kyllä varmaan on tuskaa monilla perheellisillä elää selibaatissa kun ei saa lapsiaan hoitoon että pääsee naimaan..
Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Mä oon ollut ilman nyt jo muutaman kuukauden ja oon hyvin seksuaalinen ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Mä oon ollut ilman nyt jo muutaman kuukauden ja oon hyvin seksuaalinen ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Eikä mun lapset mihinkään hoitoon olis menny vaan niitten isälle. Etten mä niitä hoitoon vie sen takia et pääsen naimaan!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Nyt se onkin entinen miesystävä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No et sä sitten ihan järjettömän hemaseva olekaan, jos ei mies jaksa muutamaa tuntia sitä panoa odottaa...
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No et sä sitten ihan järjettömän hemaseva olekaan, jos ei mies jaksa muutamaa tuntia sitä panoa odottaa...
no mut se mieshän on joutunut oottamaan jo kukausia.. ap:han sanoi tuossa aiemmin että on hyvin seksuaalinen nainen eikä ole saanut nyt moneen kuukauteen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No et sä sitten ihan järjettömän hemaseva olekaan, jos ei mies jaksa muutamaa tuntia sitä panoa odottaa...
no mut se mieshän on joutunut oottamaan jo kukausia.. ap:han sanoi tuossa aiemmin että on hyvin seksuaalinen nainen eikä ole saanut nyt moneen kuukauteen..
Juku. On hemasevalla kurjaa. Lapset on duracell-pupuja, jotka juoksee ja riehuu 24/7/365 vissiin. Ja näkee isäänsäkin kerran vuodessa. Ja just sillon ois saanu mieheltä, joka on ollut kuukausia ilman. Nyt sekin sitten menee maksullisille. Voi voi.
Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Ei se mies oo kauaa joutunu oottamaan kun on tosi tuore tapaus, tai siis oli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Ei se mies oo kauaa joutunu oottamaan kun on tosi tuore tapaus, tai siis oli.
No sanoisin tosiaan et aikamoinen tapaus... että tätä yhtä iltapäivää varten isketty vai? Jos sillä oli kiire seuraavan kotiäidin hoitamiseen...
Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:Mä en oo oikein baari ihmisiä, tää kyseinen mies teki huollon mun autoon viime viikolla.
Mut ainaki auto toimii hyvin...