Nyt ottaa päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hemaseva nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hemaseva nainen

Vieras
Exän piti hakee lapset tänä aamuna ajoissa sen luo, mutta kuulemma tuli joku tosi kiire työjuttu ja hakeekin vasta kahden aikoihin.
Mä suunnittelin ihanan lauantaipäivän mun uuden miesystävän kanssa mutta eihän siitä mitään tuu kun noi juoksee ja riehuu tossa!
Tekis mieli avata toi skumppapullo ku kaikki menee aina pieleen!

Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:
Exän piti hakee lapset tänä aamuna ajoissa sen luo, mutta kuulemma tuli joku tosi kiire työjuttu ja hakeekin vasta kahden aikoihin.
Mä suunnittelin ihanan lauantaipäivän mun uuden miesystävän kanssa mutta eihän siitä mitään tuu kun noi juoksee ja riehuu tossa!
Tekis mieli avata toi skumppapullo ku kaikki menee aina pieleen!

no anna ne lapset kokonaan isälleen niin sun ei tartte kattoo niiden riehumista ollenkaan! Onkohan tuo suhde miesystäväs kans ihan hyvällä pohjalla jos lapset täytyy lähettää pois että voitte nauttia olostanne???

Alkuperäinen kirjoittaja hemaseva nainen:
No kai se pakko nyt vaan on! Mun miesystävä ei vaan jaksaisi kun sillä oli jotain ihan muuta mielessä kun mun lasten vahtiminen...

kasva aiukuiseksi.. luuletko että toi suhde onnistuu pidemmän päälle jos miesystäväs ei tykkää lapsistas

Juu ja kellään ei oo mitään pahaa sanottavaa siihen, että isä ei hae lapsia sovittuun aikaan. Vaikka olis mitä työjuttuja, lapset on isän vastuulla niinä aikoina, kun niin on sovittu. Tai ainakaan se ei ole mikään ilmoitusluontoinen asia äidille, että en mä haekaan nyt, haen vasta joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu ja kellään ei oo mitään pahaa sanottavaa siihen, että isä ei hae lapsia sovittuun aikaan. Vaikka olis mitä työjuttuja, lapset on isän vastuulla niinä aikoina, kun niin on sovittu. Tai ainakaan se ei ole mikään ilmoitusluontoinen asia äidille, että en mä haekaan nyt, haen vasta joskus.

joo, mutta jos isä on soittanut ja kertonut myöhästyvänsä kiireelisen työasian vuoksi niin kyllä kai äidinkin pitää voida joustaa? Ja kyllä se lasten hyvinvointi tulee ennen äidin panohaluja!

No kai se pakko nyt vaan on! Mun miesystävä ei vaan jaksaisi kun sillä oli jotain ihan muuta mielessä kun mun lasten vahtiminen...

Kyllä sun poikkis saa viellä monesti pettyä ja laitta vetskarin kiinni!!!!

Vai kumpi sun mielestä tulee ensin. isän palkkatyö vai äidin naimahalut?

olipa todella inhottavasti sanottu! hyi! kuinka joku voi olla noin pettynyt että "joutuu" olemaan omien lapsiensa kanssa. voi herran jee! onkin todella kamalaa olla omien lapsien kanssa. huh-huijaa.
ja jos siun uus miesystävä pettyy jo tuosta niin voin kertoa että tulee pettymään viellä monen monta kertaa! onnea suhteellenne.

Nyt se mies sitte otti ja lähti! Ei kuulemma jaksa tällästä kun on sillä kuulemma muutakin tekemistä:(
Mä oon niin pettynyt näihin mun mies juttuihin!

no hyvä on kun tuommonen lähti!!!!!!
hyvä nainen mietihän nyt. miten voit olla miehen kanssa,joka ei hyväksy lapsiasi ja sen noin selvästi osoittaa?
lapset kai sentään AINA tulevat ensin.

Nyt se mies sitte otti ja lähti! Ei kuulemma jaksa tällästä kun on sillä kuulemma muutakin tekemistä:(
Mä oon niin pettynyt näihin mun mies juttuihin!

no hyvä on kun tuommonen lähti!!!!!!
hyvä nainen mietihän nyt. miten voit olla miehen kanssa,joka ei hyväksy lapsiasi ja sen noin selvästi osoittaa?
lapset kai sentään AINA tulevat ensin.

juuri näin!

Joo naurakaa vaan! On se mukavaa kun ensin odottaa jotain koko viikon ja sit mikään ei toteudukkaan...

no kuuntele ny ittees, hemaseva nainen!!!
jos mies ei voi paria tuntia viettää ennen panohommia sun ja sun lapsien kanssa, niin onko sellaisesta miehestä mihinkään :(

Hyvä huudella jos itse saa seksiä aina kun haluaa! Mulla on vaan kova miehenkaipuu.

joo, mutta vaikka ois mikä kaipuu, niin vähän kannattaa miettiä kenen kanssa rupee... koitahan keskittyä lapsiin ja etsimään sellainen mies, joka hyväksyy sut ja lapsen ja miehen kiireiset työt =) ja mitä seksiin, niin eiku kahden jälkeen kapakkaaan, varmasti löytyy yhden illan juttuja! =)

Yhteistyössä