Nyt on Suikale totisemmalla naamalla (työnarinaa)...

Juures Suikale

Aktiivinen jäsen
31.05.2007
2 905
1
36
Mistähän tietää, jos on uupunut työhönsä/ alaansa/ työpaikkaansa totaalisesti? Milloin ei tarvii ennää ajatella, että kyse on omasta laiskuuvesta tms., vaan nyt on tosi kyseessä?

Äitiyslomallahan mie olen, mutta jouvun kuitenkin tekemään yhen rojektin. Mukamas olen taas kerran niiiiiiiin korvaamaton :/ Eikä ole asiakas alkuunkaan helpoimmasta piästä.

Mie en pysty. Mie mänin ihan lukkoon. Piti olla valmista viime perjantaina ja mie en pysty edes ajattelemaan koko projektia. Enkä pysty vastoomaan, kun helekutin yhtiökumppanini ilmoittaa sähköpostilla, että hänelle saa lähettää nähtäväksi tekeleitä. Kihisen vuan ja yritän kuvitella, ettei miulla ole mittään projektia... Mie en saa ennää mittään irti alastani tahi itestäni.

Olen osakkaana tässä firmassa. Mie haluan osakkuudesta (ja koko kakasta) eroon, miten se käytännössä tapahtuu? Tulooko miulle siitä jottain sanktioita (siis oon ihan tyhmä näissä tämmösissä )?

Kiitos ja anteeksi, että narisin :ashamed:

Osakeyhtiöstä ompi kyse. Ja olen ihan vaan semmottinen "pikkuruinen osakas".

Phuuh, vieläkin ahistaa työjutut, mutta sain sentäs tännään hommaa vähän eteenpäin. En kai mie vielä ihan toivoton tapaus oo :ashamed:

Yhteistyössä