Nyt on sitten ensimmäinen banni lusittu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Eikä se banniketju mitenkään pahalta näyttänyt. Höh, kai se niin on, että kun joutuu jonkun silmä-/hammastikuksi, niin herkemmin banni nasahtaa. :kieh:

Sitä ketjua on vähän siistitty. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Eikä se banniketju mitenkään pahalta näyttänyt. Höh, kai se niin on, että kun joutuu jonkun silmä-/hammastikuksi, niin herkemmin banni nasahtaa. :kieh:

Sitä ketjua on vähän siistitty. :whistle:

No joo, varmasti onkin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
hyvä että modetkin on tajunnu olla suosimatta vakkareita ääliömäisestä käytöksestä.
ja se on kyllä taivaan tosi, että sata kiloa noiden kenkien päällä ei näytä hyvältä.

Mä pyyhin pepaani sun mielipiteillä. B) :p

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No vähästäkin tuli :o
En tiedä mitä mä odotin oikein näkeväni :laugh:

Mutta siis joo- Minkäs sille mahtaa kun hermostuu ja kun vielä kuttuillaan aiheesta ohi niin kyllähän siinä saattaa pari pohojalaasta reetä puheeseen livahtaa :whistle:

Tervetulua taakasi :wave: :)

Ei kai pohojalaaset kiroole!?! :o :saint: :D

Mutta siis joo- Minkäs sille mahtaa kun hermostuu ja kun vielä kuttuillaan aiheesta ohi niin kyllähän siinä saattaa pari pohojalaasta reetä puheeseen livahtaa :whistle:

No ei vasite. Taikka sehän kuuluu perussanastohon ja sitä ei silloon lasketa. Mutta kun tämä muu suomi ei ymmärrä mukamas. Non muka niin hianoja :whistle:

No ei vasite. Taikka sehän kuuluu perussanastohon ja sitä ei silloon lasketa. Mutta kun tämä muu suomi ei ymmärrä mukamas. Non muka niin hianoja :whistle:

Täyttä vaktaa latelet! :D

Nauti nyt taas palstaalusta, mun tarttee laittaa nuo persherelmät ny maata- kuulostaa aika villiltä tuo meno :headwall: keles.

Likka tuos vielä värittelee, mutta nukkumaan pitäis neidin mennä.

Yhteistyössä