Alkuperäinen kirjoittaja noh:hyvä että modetkin on tajunnu olla suosimatta vakkareita ääliömäisestä käytöksestä.
ja se on kyllä taivaan tosi, että sata kiloa noiden kenkien päällä ei näytä hyvältä.
Kirijoota kuule säki mustana vain :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:hyvä että modetkin on tajunnu olla suosimatta vakkareita ääliömäisestä käytöksestä.
ja se on kyllä taivaan tosi, että sata kiloa noiden kenkien päällä ei näytä hyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Eikä se banniketju mitenkään pahalta näyttänyt. Höh, kai se niin on, että kun joutuu jonkun silmä-/hammastikuksi, niin herkemmin banni nasahtaa. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Eikä se banniketju mitenkään pahalta näyttänyt. Höh, kai se niin on, että kun joutuu jonkun silmä-/hammastikuksi, niin herkemmin banni nasahtaa. :kieh:
Sitä ketjua on vähän siistitty.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No vähästäkin tuli![]()
En tiedä mitä mä odotin oikein näkeväni![]()
Mutta siis joo- Minkäs sille mahtaa kun hermostuu ja kun vielä kuttuillaan aiheesta ohi niin kyllähän siinä saattaa pari pohojalaasta reetä puheeseen livahtaa![]()
Tervetulua taakasi :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No vähästäkin tuli![]()
Mutta siis joo- Minkäs sille mahtaa kun hermostuu ja kun vielä kuttuillaan aiheesta ohi niin kyllähän siinä saattaa pari pohojalaasta reetä puheeseen livahtaa![]()
Ei kai pohojalaaset kiroole!?!:saint:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No vähästäkin tuli![]()
Ei kai pohojalaaset kiroole!?!:saint:
![]()
No ei vasite. Taikka sehän kuuluu perussanastohon ja sitä ei silloon lasketa. Mutta kun tämä muu suomi ei ymmärrä mukamas. Non muka niin hianoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Nauti nyt taas palstaalusta, mun tarttee laittaa nuo persherelmät ny maata- kuulostaa aika villiltä tuo meno :headwall: keles.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa::flower: :flower: :flower:
Mä en o tossa vielä onnistunu