Nyt on pojilla magee sänky :D (kuva)

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=373031&partNumber=8292484++malli&shopId=10008&findPath=true&compartmentId=10070&categoryId=10491&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#

saatiin vihdoin kasattua :D

vierasss
Minäkin kattelin tota kun on niin hieno, mutta esikoisesta liian lapsellinen eikä kuopuskaan varmaan kovin kauaa olisi innostunut. Mut suostuiskohan mies jos mä ostaisin meille tollasen :D

tp
Vaude!! Hitsi kun mulla on niin pliisu ja väritön sisustustyyli, että mä en ehkä koskaan pääse tolle tasolle että voisin pojalle hankkia jotain noin "coolia" :/
Kai mun pitää ruveta oikeesti ajattelemaan että se on POJAN huone, sen oma. Sitä varten ja sille tehty. Ihan sama miellyttääkö se mun silmää vai ei. (sori meni vähän asian vierestä)

Mutta siis, hieno on :)

kuullemma nukkuvat alhaalla vierekkäin ja ajavat sitten vuorotellen.. :whistle: no menihän tuossa nukuttamisessa taas aikansa, mutta hiljaiselta kuullostaa-. Lupasin pojalle et jos ei nätisti mene nukumaan niin äiti ruuvaa ratin irti.. :saint:

vieras
mä veikkasin kaverille myös kun sen pojalla on ykskerroksinen tollanen että jossain vaiheessa se voi tuntua lapselliselle mutta kun poikamiesboxi kutsuu on varmaan taas kuumaa kamaa ja tytöt tulee mielellään viekkuun nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
pojilla? miten mä oon ihan luullu että ap:lla on tyttö ja poika :D oon vissiin sekottanu nyt kaks tyyppiä :D
meillä on tytöt ja pojat :) 2*molemmat :) miehen edellisestä suhteesta toinen parivaljakko :)
ahaa, sitä en tiennytkään :) asuuko nämä miehen edellisestä liitosta olevat lapset teillä ihan virallisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:
pojilla? miten mä oon ihan luullu että ap:lla on tyttö ja poika :D oon vissiin sekottanu nyt kaks tyyppiä :D
meillä on tytöt ja pojat :) 2*molemmat :) miehen edellisestä suhteesta toinen parivaljakko :)
ahaa, sitä en tiennytkään :) asuuko nämä miehen edellisestä liitosta olevat lapset teillä ihan virallisesti?
Virallisesti asuvat äitinsä luona, mutta ovat mahdollsiimman paljon myös meillä.. riippuen isännän työvuoroista ja omista menoistaan :)

elli
Olisko toi kiva ihan vaan leikki ja löhöilypaikkana? Meillä kun ei vinokaton takia mahdu kerrossänky lasten makuuhuoneeseen, mutta alakertaan mahtuis työhuoneeseen jossa myös leluja.

Yhteistyössä