Nyt on pakko (taas) ihmetellä ääneen anopin logiikkaa (*kihinää*)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karhurouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karhurouva

Jäsen
27.02.2007
956
0
16
Anoppi ja sen teini-ikäiset 2 lasta tulivat tänään ulkomaanreissulta. "Appiukko" on tyypilliseen tapaansa piäjiässä eikä hakenut niitä kentältä, mutta se oli tiedossa. Seurue myöhästyi muutamalla minuutilla tänne kotkaan tulevasta bussista (olivat siis selvinneet kamppiin asti) joten olivat sitten päättäneet että eivät jaksa oottaa seuraavaa hesassa vaan menivät loviisaan asti ja soittivat sieltä: kun ollaan täällä eikä päästä pois, tuletko hakemaan!?

Minä sitten pahoittelemaan että en mie tällä varoitusajalla pääse, kun autoon ei mahdu istuinten takia (en osaaniitä asentaa enkä ottaa pois). Lisäksi vein jo aamulla esikon hoitoon, että saan varmasti vapaata aikaa kun mieskin on poissa. Eli vauvan kanssa olis pitänyt ajella hyvin valvotun yön jälkeen.

Tässä syyt mitkä ärsyttää:

-etukäteen ei soittanut, vaan vasta loviisasta
-hesasta olis tullut muutaman tunnin päästä uusi dösä. kyllä hesassa olis ollut tilaa odottaa
-anopin sisko asuu hesassa, sen luokse kyllä pääsee jos ei muuta keksi
- kuka lähtee puolimatkaan ja olettaa että joku hakee, kun "ei vaan huvittanu" odottaa uutta oikeaa bussia??
-Tarjouduin pari viikkoa sitten jo järjestämään asiat siten, että olisin voinut heidät hakea kentältä. Nyt oli myöhäistä kun mies seilaamassa maailman merillä, kun ei tarjous viimeksi kelvannut.
-loviisasta tulee kotkaan kokoajan busseja, 5min puhelun jälkeenkin lähti yksi.

Ja taas vika minussa, sain vihat niskaani kun en mennyt. Paha miniä, tiedän :snotty:

Anna vaan menna toisesta sisaan ja toisesta ulos.

Niitakin varmaan panni se myohastyminen, eivatka ajatelleet asioita loppuun asti, ja sitten suhun on helppo purkaa kaikki matkavasymys ja harmitus.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Erikoinen anoppi... Varmaan parempi, kun suuttukin, voi pitää vähän välimatkaa :whistle: Yritä unohtaa :hug:

No ei tosiaan ollut yllättävä tältä tätiltä, täynnä vastaavia ylläreitä. Lisäksi meinasi mun äitiä kysyä sen jälkeen kun mua ei saanut, jouduin sanomaan jyrkän ein, meidän tyttö on siis siellä hoidossa ja mun äiti ei oikein pysty ajamaan kun on olkapäät pjaskana (siksi ihan sairauseläkkeellä). Sitten meni lopullisesti herne nenuun ja meinasi taksin ottaa.... kaikki tämä siksi että "ei huvittanu hesassa pyöriä". Just takana viikko pariisissa mut 3h hesassa liikaa :whistle: :headwall:

Yhteistyössä