Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:sydämen / sydämelliset jne.
ei kahdella M-kirjaimella!
Alkuperäinen kirjoittaja kuullostaa:joo. taitaa sulla aikaa rankkaa olla. jos tuommoiseen pitää energiansa käyttää.....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ja:sydämen / sydämelliset jne.
ei kahdella M-kirjaimella!
tuo mun korjaus liittyy nimenomaan tän palstan tapaan käyttää sanaa "kuulostaa". voi olla, että muuallakin se kirjoitetaan väärinmutta itse olen törmännyt siihen niin usein täällä, että kynnys korjata ylittyi
mussa taitaa olla opeainesta... :S
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pilkunnussijassa on kaksi N. :xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Kuullostaa särähtää minunkin korvaani (silmääni). Sekoittuuko se ehkä sanaan kuullottaa, vai mistä lie se ylimääräinen L siihen tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pilkunnussijassa on kaksi N. :xmas: B)
mä tiedän. olen varsinainen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuullostaa:joo. taitaa sulla aikaa rankkaa olla. jos tuommoiseen pitää energiansa käyttää.....
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Kiitos hyvästä ketjustaSamoihin juttuihin joskus kiinnittänyt huomiota. Mites vielä toi kuulemma / kuulema, onko molemmat kirjoitusasut yhtä "oikein" ?