Nyt on pakko hehkuttaa!! :)

Aamulla puntaroin koiran (3kk pentu), eli otin hauvan syliin ja puntarille. Sen jälkeen puntaroin itseni. Eli nyt on helmikuusta asti "laihdutettu" ja tänään on tasan 10 kiloa lähtenyt!!!
:D :D
Todella onnellinen olen, ja kävin sitten hakemassa donitseja, ihan itseni palkitsemiseksi, ja hauvelille kunnon luun! =) Hauvelihan se minua on tässä auttanut, kun vaatii liikuntaa sen verran paljon, niin tulee itsekin lähdettyä (tai on pakko). =)
 
vautsi..hieno homma!!ihan hehkuttamisen arvoinen juttu :D !
se on muuten hassua,että juuri tuo 10kilon rikkoontuminen taitaa olla niitä laihdutuksen tähtihetkiä olipa ylipainoa sitten 10 tai 40kg ;) .
ja tosiaan..kyllä on koira luunsa ansainnut :whistle: !
 
Tintti1010
voi miten kiva!!! :D
...oispa itelläkin joku joka repisi väkisin lenkille... :whistle:
oon onnistunut laihuttamaan ihan vaan syömällä kevyesti, mutta en ole paljon liikkunut...! Noh, kunhan koulu taas alkaa niin pitää sinne sitten ruveta polkemaan aina pyörällä! Harmittaa kun ei ole aikaa koskaan lenkille, kun oon päivät pojan kanssa kaksin ja iltaisin ei viitsi enää mihinkään lähteä.... :whistle: :ashamed:
Noh, jos tää kesä nyt menis vähemmällä liikunnalla ja sitten syksyllä uusin voimin! (siihen mennessä on varmaan painoakin puonnut jo sen verran että uskaltaa vaikka aloittaa jonkun harrastuksen! :D
 
Kiitokset kaikille! =)
Koskaanhan mulla ei ole ylipainoa ollut, ehkä hieman suuremmat lihakset vain... :D
Ruokailutottumuksia en ole muuttanut, eli syön ihan saman verran ja ihan samoja ruokia, kun ennen pudotustakin... Koira ja koiran tarpeet ovat syyllisenä tähän... =) Ja onneksi onkin.. Tosin paino on indeksin mukaan aina ollut normaalipainossa, mutta inhotti kun ei entiset vaatteet mahtunut päälle.. Nyt ovat jo hieman suuriakin... :ashamed:
Tyytyväinen olen, ja on ihana pukea sellaisia vaatteita ylleen jotka ennen on näyttänyt ihan kamalalta... =)

Tsemppiä toivotan myös kaikille teille.. Hommatkaa kaikki koira, niin kilot lähtee itsestään tai no sen myötä.. :D :D
 

Yhteistyössä