Nyt on pakko avautua jonnekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Turhaa, mutta silti...

Huomenna on polttarit ja morsian tietää, että ne on silloin joten päätettiin tehdä pieni yllätyskäynti jo tänään illalla. Tarkoituksena antaa jotain pakkausohjeita jne samalla.

Eilen sähköpostissa, kun vielä varmisteltiin aikatauluja niin joku harmitteli sitä, että saatiin tälle päivälle vain murto-osa porukasta tuolle yllärikäynnille mukaan, mutta kuinkas kävikään. Minä odotan täällä kotona kassi olalla, että porukka tulisi ja päästäisiin menemään. Sitten kun olivat jo reippaasti myöhässä niin laitoin viestiä, että olenko käsittänyt jotain väärin, kun ei ketään näy. Kaaso vastasi vartin kuluttua, että kävivät jo. Ja kun uudella viestillä kysyin, että miksi eivät hakeneet minua niin ei mitään vastausta.

Arvatkaa vituttiko. Ihan ilman mitään syytä.

Senkin takia ottaa päähän, kun valtaosa polttariporukasta on minulle tuntemattomia. Muutaman tiedän naamalta, yhden tunne morsiamen lisäksi paremmin. Pääasiassa siis ihan uppo-outoja ihmisiä minulle. Ja nyt sitten tällä fiiliksellä lähteä huomenna. :/

Alkuperäinen kirjoittaja enmenis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä jättäsin menemättä polttareihin ja ehkä koko häihin !

No eihän se nyt morsiamen vika ole!!! Polttareihin voisin jättää menemättäkin, mutta kun olen jo maksanut niin en viitsi.

no miksi morsian ei sitten ilmoittanut sulle??

Mitä sen morsiammen olisi pitänyt ilmoittaa? jos kerran yllätyskäynnin tekivät.
Pahoittelut ap.lle, naiset on käärmeitä.

No eihän se nyt morsiamen vika ole!!! Polttareihin voisin jättää menemättäkin, mutta kun olen jo maksanut niin en viitsi.

Käynnistä, joka oli hänelle yllätys?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Käynnistä, joka oli hänelle yllätys?

En oikein käsitä mitä morsiamen olisi pitänyt ilmoittaa minulle? Eihän siellä ollut edes koko polttariporukka eli morsian tuskin tietää, että minut oli skipattu kyydistä.

Lähdin noiden oharien jälkeen kiukuissani juoksulenkille ja pohdin siinä samalla, että mahtaako sellaisia polttareita olla useinkaan järjestetty, joissa koko porukka ois täysin tyytyväinen. :/

Lähdin noiden oharien jälkeen kiukuissani juoksulenkille ja pohdin siinä samalla, että mahtaako sellaisia polttareita olla useinkaan järjestetty, joissa koko porukka ois täysin tyytyväinen. :/

Ei varmasti olekaan, joku menee aina pieleen jonkun mielestä!

Ei varmasti olekaan, joku menee aina pieleen jonkun mielestä!

Olisko käynyt vaan informaatiokatkos, tai sitten ihan rehellisesti ovat unohtaneet sinut? Ehkäpä ovat nyt tosi noloina. Tosin, sitten luulisi että olisivat vastanneet viestiin ja pahoitelleet. Lähde sinne polttareihin, pidä hauskaa ja näytä niille että sä viis veisaat niitten nyrpistelyistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Olisko käynyt vaan informaatiokatkos, tai sitten ihan rehellisesti ovat unohtaneet sinut? Ehkäpä ovat nyt tosi noloina. Tosin, sitten luulisi että olisivat vastanneet viestiin ja pahoitelleet. Lähde sinne polttareihin, pidä hauskaa ja näytä niille että sä viis veisaat niitten nyrpistelyistä.

Erikoinen informaatiokatkos/unohdus, kun autot oli määrä jättää meidän pihalle yllätysreissun ajaksi.

Ei varmasti olekaan. *huokaus* Mä järkkäilin yksiä jonkin aikaa sitten kaason roolissa, lähetin meilin toisensa perään ja kyselin ehdotuksia ja mielipiteitä. Kukaan ei vastannut tai ehdottanut mitään konkreettista (ja tiedän että saivat meilit). Sitten jälkikäteen naristiin että kaasot tekivät kaikki päätökset kaiken suhteen... pakko kai jonkun oli tehdä. No joo, mutta polttarit jos mitkä ovat omiaan aiheuttamaan kireitä tilanteita hääjuhlissa...

Yhteistyössä