Nyt on paha mieli =(

Junnu lähti eilen aivan innoissaan sille ensmäiselle bussi matkalleen mummin luokke..Kattelin asemalla,että junnu on hiukan väsyneen näkönen,mutta kuittasi väsyn sillä kun oli yöllä herännyt eikä heti saanut unta uudestaan. Lisäks junnu paleli syystakissaan ja farkuissa (pitkät kalsarit tietty alla)mutta eilenhän täällä oli oikeesti kylmä ilma.Mullaki oli nenä aiva jäässä.Varmistelin pojan jaksamista ja halua lähteä vielä ennen kuin matkaliput ostettiin ja myös oston jälkeen.Sanoin myös ettei ole pakko just ny vkl:na mennä,että liput voimassa 13.10 asti.Mutta ei,halus mennä.
Illalla pari tuntia mummin luo saapumisen jälkeen sitten se mun salaa aavistama soitto tuli. Junnulla kuumetta 39,2! :(
Minähä olin melkeen jo kiskomassa ulkotamineita päälleni puhelun aikana,että lähen junnun luokke.
No tänä aamuna soittelin heti kun heräsin ja silloin taas 39,2,illalla oli laskenut ja nyt mummi juuri soitteli,että 38 kun lääke alkoi vaikuttaa..Ja pää kuulemma särkee.

Onko jotain tällästä virusta tms nyt liikkeellä???? Ei mee oikein mun jakeluun,kun alkoi näin yhtäkkiä ja kovalla kuumeella.Ei mitään nuhaa,yskää ole ollut eikä muutakaan flunssan oireita. Nyt mä sit yritän pysyä pelihameessani täällä,kun eihän junnua voi nyt lähtee kotiinkaan hakemaan.Raukka parka noin kipeenä autossa,juu ei. :headwall:
 
minkä ikänen?
kuumeilua nyt vaan tulee välillä ilman syytä.mun laps 10 vuotias kuumeilee näin syksysin kun ei noita vaatteita tajua laittaa päälleen,luullaan edelleen kesäkeleiksi vaikka lunta tulis :headwall:
 
9vee ja sellanen tapaus ettei sairastele juuri koskaan.Viime lukukauden ainoa sairastuminen oli vesirokko keväällä. Muutenkin toi poika on muhun tullut,ettei saa kuumetta kirveelläkään ja vaatetta on kyl tarpeeks ollu.Mä ku sen tarkistan mitä päälleen laittaa.
Kauankohan toi nyt sit meinaa jyllätä :headwall:
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:
9vee ja sellanen tapaus ettei sairastele juuri koskaan.Viime lukukauden ainoa sairastuminen oli vesirokko keväällä. Muutenkin toi poika on muhun tullut,ettei saa kuumetta kirveelläkään ja vaatetta on kyl tarpeeks ollu.Mä ku sen tarkistan mitä päälleen laittaa.
Kauankohan toi nyt sit meinaa jyllätä :headwall:
Lapset sairastaa välillä. Pitääkö siitäin tehdä numero.
 
mie
Meillä on just ollu samalaista kuumetautia, pari kolme päivää liki 40 astet
ta kuumetta ja julmettu päänsärky, sen jälkeen tuli vielä kurkkukipu vaikka kuume oli jo laskenu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:
9vee ja sellanen tapaus ettei sairastele juuri koskaan.Viime lukukauden ainoa sairastuminen oli vesirokko keväällä. Muutenkin toi poika on muhun tullut,ettei saa kuumetta kirveelläkään ja vaatetta on kyl tarpeeks ollu.Mä ku sen tarkistan mitä päälleen laittaa.
Kauankohan toi nyt sit meinaa jyllätä :headwall:
Lapset sairastaa välillä. Pitääkö siitäin tehdä numero.
Tietty pitää ja ihan vaan sun kiusaks :kieh:
 

Yhteistyössä