Nyt on nii paha mieli =(..

Kävin juuri töissä katsomassa ensi viikon työvuorot ja kuikas ollakaan, mulle on laitettu iltavuoroja. Olen rukoillut ja pyytänyt aamuvuoroja lasten hoidon vuoksi. Ei ole mahdollisuutta vuorohoitoon ja mies on kotona vasta viiden seudulla. Mutta ei. Syyksi kauppias sanoi, että ole pudonnut todella alas omalta työtasoltani koska juttelen silloin tällöin työkaverin kanssa!!! Ja sävy tokaisulla oli todella tyly ja ilkeä... Kaiken lisäksi olen ollut käsileikkauksessa ja siksi sairaslomalla 6 viikkoa. Laitoi ihan kostoksi mulle iltavuoroja, olen sitä varma. On tehnyt sitä ennenkin kun asiat eivät mene kauppiaan mieleisesti. Että tämmöinen kauppias meillä!!! P.erseestä koko jätkä!!!! AAAHHHRRRGGGGSKNDKJBDMJAJ!!!!!!!!! |O
Joku nyt varmaan ajattelee, että mitäs juttelet työkaverin kanssa. Mitä on aamussa vain kaksi ihmistä töisä, väkisinkin sitä tulee puhuneeksi työnteon lomassa. Kai sitä on sitten puhunut liikaa p.aska tyypin mielestä. No, olen sitten hiljaa ensi viikon. Ja seuraavan. Ja seuraavan....

Yhteistyössä