Nyt on mitta täynä Googlea!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Siis niin täynnä että en enää edes käytä koko pirun palvelua! Ikinä! Never ever!!!!

|O

Ne on koko ajan kauppaamassa jotain, eikä siinä vielä mitään, kaikkihan yrittäjien rahoja on kädet ojossa pyytämässä, mutta kun sinne ovat osuneet kaikkein ylimielisimmät kaupustelijat.
Eivät usko, ovat aina oikeammassa kuin minä, puhuvat alentuvasti ja epäilevät koko touhun järjellisyyttä ellen nyt tosiaan aio heidän kauttaan ottaa kotisivuja tai karttapalvelua tms.
Siis kun mä kieltäydyn, niin sitten alkaa tivaaminen että missä muualla mulla nyt muka olis mitään tiliä/sivustoa/karttaa/hakupalvelua/ylipäätään mitään.

Siis ellei mua löydy googlesta ekana, mua ei ole olemassakaan :D

Guess what? Mä olen silti olemassa.

Google- goodbye.
JA se onneton joka sieltä seuraavan kerran mua 'vain auttaakseen' soittaa ja kaupustelee tuhansien eurojen juttuja, saa kyllä koko ryöpyn niskaansa. Tuskin se erilainen on kuin nämä tähän asti soittaneet ruojat.

Ja turha puolustella puhelinmyyjän työtä, ei ennenkuin niitten asenne muuttuu ja se EI KIITOS, alkaa mennä jakeluun. Että jos sanoo ei kiitos, ei tällä kertaa, niin lopetetaan se tyrkyttäminen, siltikin, vaikka se nyt olis niin erinomaisen paljon erilaisempi kuin kilpailijan tuote.

Mä tartten nyt jotain rauhoittavaa.

Yhteistyössä