Nyt on mitta niin täysi tätä läskiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihduttelija

Vieras
Hoh hoijaa... nyt on mitta niin täysi tätä! Läskiä tursuaa sieltä ja täältä, olen totaalisen kyllästynyt ja haluaisin aloittaa syksyn toisissa mitoissa!

Lähtötilanne on tämä, olen 164cm pitkä ja painan 79kg, BMI siis 29... auts. Ongelmani on keskivartalon seutu, näytän siltä, että olen viimeisilläni raskaana :( Kuulenkin usein onnitteluja tulevasta perheenlisäyksestä sekä kyselyjä, olenko raskaana... masentavaa!!

Haluaisin karistaa 10kg pois ja tarvitsisin vinkkejä, kuinka pääsisin liikkeelle. Olisiko hyviä linkkivinkkejä, joista löytäisin apua ja neuvoja. Olen erittäin perso leivälle, perunalle, riisille, pastalle... eli juuri nämä pahimmat. Myös herkut, namit ja limpparit maistuu :( Ensimmäisenä karsin nyt kaikki herkut ja limpparit pois. Mutta miten ruokailut? Käyn työpaikkaruokalassa syömässä, joten siellä on helppo koota lautasmallin mukaan ateria.

Kiitos kaikista vinkeistä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka vanha olet, minkälaiset elintavat sulla oli lapsuudessa ja nuoruudessa ?

Olen 36-v :) Lapsena ja nuorena sain syödä ihan mitä tahansa, ihan miten paljon vain :D Eli mikään ei näkynyt missään, olin hoikkaakin hoikempi! Paino-ongelmat ovat astuneet kuviin viimeisen 10v aikana...

Yhteistyössä