Nyt on jurputusta toisesta keskustelupalstasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaargh

Vieras
Minua niin ärsyttää, kun minun juttuja ei noteerata mitenkään.
Laitan kuvia sinne, kukaan ei kommentoi mitään.
Kyselen jotain, kukaan ei vastaa.

VITTUUUUIUU!!!!!!!!!!H!!!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24379777:
Ketjuntappaja. Tuttu tunne aikoinaan ja välillä vieläkin :D

Niinpä! Mutta onneks on tämä palsta, missä pyörii kaikkien alojen asiantuntijoita, niin turhaahan minun on kysellä mistään muualta kuin täältä. :)

No kun olisin edes ketjuntappaja, mutta kun ne keskusteluketjut pyörii kyllä ja muut saavat vastauksia. Minun tekstit sivuutetaan ilmeisesti niin, ettei kukaan edes viitsi lukea.
Siellä on rekkautumispakko ja varmaan olen sitten kaikkien vihalistalla. Siellä ei vihalistalaisten tekstejä ilmeisesti näy muille. :(

Onhan täälläkin tuota. Ne "suositut" nikit keräävät vastauksia ja kirjottelevat toisilleen, mutta auta armias kun joku laittaa harmaana vaikka kuvaketjuun kuvansa :> ... Joku _saattaa_ ohimennen sanoa että ai kun kiva että muutkin laittaa kuvia, ja muita sitten ylistetään sivutolkulla :D

Mutta silti, mun mielestä muut palstat on vähän tylsiä. Tai sitten ei ole tullu vastaan hyvää?

Onhan täälläkin tuota. Ne "suositut" nikit keräävät vastauksia ja kirjottelevat toisilleen, mutta auta armias kun joku laittaa harmaana vaikka kuvaketjuun kuvansa :> ... Joku _saattaa_ ohimennen sanoa että ai kun kiva että muutkin laittaa kuvia, ja muita sitten ylistetään sivutolkulla :D

Mutta silti, mun mielestä muut palstat on vähän tylsiä. Tai sitten ei ole tullu vastaan hyvää?

Mä en oikeasti suostu uskomaan, että homma menee noin. Mä kehun juuri niitä kuvia joissa on mielestäni jotakin kehuttavaa, eikä voisi vähempää kiinnostaa onko sen kuvan esillelaittaja musta vai harmaa.

Mä en todellakaan katso että onko sen kuvan laittaja rekkaantunut vai ei, eli se ei määrittele vastaanko/kehunko vai en.

Mutta faktaa on toisaalta sekin, että harmaiden joukossa on niin pajon sitä paskaa (provoislijoita, päänaukojia, hihhuleita yms) että harmaita ei välttämättä tule aina otettua niin tosissaan kuin mustia, jos kyseessä on tietyntyylinen aloitus.
Mutta sitä en käsitä, että jos joku harmaa kokee ettei tule huomatuksi harmautensa takia, niin miksei sitten rekkaannu? Kun sen voi kaikki tehdä. Ja rekkaantuia voi vaikka kerran kuussa uudella nikillä, jottei tarvitse pelätä että tunnistetaan tms.

Ihan just samaa tulin kirjoittamaan. Ei täällä harmaana kirjoitellessa kukaan mitenkään noteeraa, ei tosiaankaan. Ja sama kuvaketjuissa, joihin itsekin olen muutamaan otteeseen harmaana osallistunut, ei kommentin kommenttia. Aivan kuin olisin näkymätön. Ja niin ilmeisesti olenkin, kun en kirjoittele rekkautuneena.
Se kyllä hiukan ärsyttää, ja MUSTAT vois mennä itteensä.

Mä en oikeasti suostu uskomaan, että homma menee noin. Mä kehun juuri niitä kuvia joissa on mielestäni jotakin kehuttavaa, eikä voisi vähempää kiinnostaa onko sen kuvan esillelaittaja musta vai harmaa.

Mä en todellakaan katso että onko sen kuvan laittaja rekkaantunut vai ei, eli se ei määrittele vastaanko/kehunko vai en.

Mutta faktaa on toisaalta sekin, että harmaiden joukossa on niin pajon sitä paskaa (provoislijoita, päänaukojia, hihhuleita yms) että harmaita ei välttämättä tule aina otettua niin tosissaan kuin mustia, jos kyseessä on tietyntyylinen aloitus.
Mutta sitä en käsitä, että jos joku harmaa kokee ettei tule huomatuksi harmautensa takia, niin miksei sitten rekkaannu? Kun sen voi kaikki tehdä. Ja rekkaantuia voi vaikka kerran kuussa uudella nikillä, jottei tarvitse pelätä että tunnistetaan tms.

Uskot tai et, mutta noin se menee. Ja mä en rekkaudu tänne enää, kun kerran sen tehtyäni sain todella sekopäisen tyypin kimppuuni joka ahdisteli mua joka käänteessä. Enkä mä myöskään jaksa tekaista uutta nikkiä säännöllisin väliajoin. Mieluummin kirjoittelen harmaana.

Se on ihan paskapuhetta että olisi joku "sääntö" että jotkut suositut nikit saisi sen takia vastauksia kun ovat suosittuja, se suosittu tulee siitä kun alun alkaen näillä ihmisillä on jotain annettavaa enemmän keskusteluihin kuin niillä "ei suosituilla" ja moni harmaa itkee tätä "suosimista" muutenkin mutta eivät ITSE halua ryhtyä mustaksi, joka on aikalailla vähimmäisvaatimus sen suhteen että täyttyisi se "suosittujen henkilöiden perseen nuolenta".

[QUOTE="niinpä";24380214]Uskot tai et, mutta noin se menee. Ja mä en rekkaudu tänne enää, kun kerran sen tehtyäni sain todella sekopäisen tyypin kimppuuni joka ahdisteli mua joka käänteessä. Enkä mä myöskään jaksa tekaista uutta nikkiä säännöllisin väliajoin. Mieluummin kirjoittelen harmaana.[/QUOTE]

et ole kuullut mustasta listasta? tai huomiotta jättämisestä? no eihän siinä ainahan kaikelle löytää syyn tai tekosyyn, jos haluaa toimia jollain tietyllä tavalla.

Yhteistyössä