Meidän pihalla kävelee -jähmeästi, mutta varmasti- rupisammakko.
(otin kuvankin, ellette muuten usko)
Mitähän vielä... :|
ja mie näin tänään töissä itikanAlkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Hiihtolomasammakko?
Taitaa olla vesihiihtokelit...
Kotkas on löytyn elävä ja virkee punkki!! tästä se punkki tarkastuskausi alkaa...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Meidän pihalla kävelee -jähmeästi, mutta varmasti- rupisammakko.
hyi hyi hyi hyi.. :x minen tykkää tuommosista. pelkään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Oi, kun se on ihanansuloinen. :heart:
Tekisi mieli etsiä ja ottaa lemmikiksi.
juoksisin karkuun ja kovasti jos tollanen pomppis vastaan pelkään kauhiasti tuollasia ötököitä. huiiiAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hyi?
Pieni ja avuton, katso nyt kun se anovasti silmillään...
Mä oon kans.... oon pikku kakarasta asti äitiltä kinunnu sammakkoa lemmikiks.... tosin omaa ei ole vieläkään... ehkä joskus... haluisin punasilmä lehtisammakon.Alkuperäinen kirjoittaja jutila:Minä oon sammakkofani,oli ennen niitä lemmikkinäkin..tosin eksoottisempia vähäsen
Jaa niin ne seinälukit.Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Teillähän alkaa saunassakin olemaan eläimistö kohdillaan varmaan kohta.Muistelen vaan ku syksyllä kerroit vesiastioissa lilluvista hämiksistä |O
Jaa niin ne seinälukit.
eiväthän ne ole hämähäkkejä ollenkaan...
Joo, kai niitäkin pian ja tätä menoa lepakotkin palannevat pian seinänväliin.Mulle ne riittää varsin hyvin oikeiksi hämähäkeiksi :x
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hyi?
Pieni ja avuton, katso nyt kun se anovasti silmillään...