Nyt on ihan pakko hiukan hehkutella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Meillä oli vähän paha viikko tuo edeltävä miehen kanssa, tuli sanomisia ja sitten oltiin erossa. No nyt kun mies tuli takaisin kotiin niin oli miettinyt, että jospa lähdettäis pidennetylle viikonlopulle Prahaan ja mä sain vielä puheltua homman niin, että reissu olis meidän kahden reissu, tyttö jäis mummulaan hoitoon. Ja suostuu juttuun vieläpä toukokuussa luultavasti, vaikka lähdemme meidän perheen ja kaveriperheen kera kesäkuussa Italiaan. Ja syyslomallekin löydettiin just reissu eli huomenna selviää saammeko sen onnistumaan, lento olis maakunnasta kerrankin! Vähänkö olen happy, peruutetaan vaan keittiöremontti ja matkustellaan ja nautitaan!

Hienoa, mutta ei suhde pelkillä matkustamisilla pysy kasassa. Jos arki mättää niin ei sitä voi parantaa tekemällä juhlasta arkea.
Mutta juu, kyllä pieni breikki arjesta piristää :)

Alkuperäinen kirjoittaja åhååh;23520081:
Hienoa!

Itse kyllä mieluummin en riitele tolla tavalla, että toinen lähtee ja tulee sitten anteeksi pyydellen takasin. Ottaisin mieluummin kivan keittiön.

No tuo oli hiukan huonosti kirjoitettu, olimme erossa siksi, että ensin minulla oli yli yön menoa, sen jälkeen miehellä oli viikonloppureissu pari yötä. Sanomista tuli reissuista ja kiireestä ja siitä kun ei ole koskaan yhteistä aikaa.

Hienoa, mutta ei suhde pelkillä matkustamisilla pysy kasassa. Jos arki mättää niin ei sitä voi parantaa tekemällä juhlasta arkea.
Mutta juu, kyllä pieni breikki arjesta piristää :)

Pieni riita ja erokin jo piristi. Joskus vaan pitää mennä kauas nähdäkseen lähelle :) Eikä suhteet pysy kasassa keittiöremonteillakaan, mutta kuukausi sitten luulin vielä haluavani sitä. Ehkä haluan vieläkin, mutta toisaalta tuskailen kokonaan sitä etten viihdy kodissamme ja haluan ehkä kokonaan uuden kodin, mutta se onkin sitten eri asia. Remontoimme kuitenkin ihan ensin talomme ulkokaton ensi kesänä ja se on jo sovittu juttu ja se motivoi kumpaakin. Keittiö nyt vaan vaihtuu viivana matkusteluun jos minä saan valita!

Oikein ihania matkoja teille.=)

Kiitos, kiitos. Kaveriporukkalomalla olimme jo viime vuonnakin, perhelomia ollaan tehty monen monta, mutta huomasin just että ei olla koskaan oltu lomalla miehen kanssa kahdestaan, ei ikinä! Nuorena ennen lasta oltiin rahattomia, varaa oli vaan matkustaa kaverien luo Jyväskylään kun appiukko lainasi auton ja maksoi bensat. Melko pian naimisiinmenon jälkeen syntyi lapsi ja sitten oli vielä vähemmän varaa ja mahdollisuutta matkustaa yhtään mihinkään. Mökillä ollaan kahdestaan oltu ja purjehtimassa ja kerran risteilyllä, ulkomailla ei koskaan! Ja yhdessä ollaan oltu 17 vuotta, naimisissakin jo kolmattatoista vuotta.

Kiitos, kiitos! Tänään sain työvuorolistat ja näyttää hyvinkin mahdolliselta jopa käytännössä tuo toukokuun Prahan reissu. Olen ihan täpinöissä, nyt aloitamme lentojen järjestelyt netissä tänä iltana. Mies varasi tosin tänään jo syyslomareissun Turkkiin ja kesäkuussa mennään sinne Italiaan. Lisäksi tänään sain mukavaa viestiä ystäviltäkin ja tyttöni toi kotiin kaksi koetta, joissa molemmissa numerona kymppi! Kyllä nyt jaksaa tehdä kevätsiivousta hymy huulilla kun on mitä odottaa =)

Yhteistyössä