Nyt on hotelli huone varattu ens lauantaille :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Mut ei meille kuulemma kuulu huoneen hintaan lippuja Tulisuudelmaan =)

Eli taas miehen kanssa yhteistä aikaa kaksin kun mun äiti välttämättä haluaa mein pikku neidin yökylään.
Pahaksemme emme siis pistäny ja niin sitten tänään varasin meille huoneen hotellista.
Mitähän sitä sit keksis... Vantaalle ollaan menossa, mitä siellä vois tehä??

Mä olen niin kateellinen! Tekis meillekin hyvää, mutta kun vielä en raaski poikaa antaa yöksi kylään. Jos mä pääsisin kaksin miehen kanssa hotelliin yöksi, niin tiedän tasan tarkkaan mitä siellä tapahtuis.... Mitään muuta ei tarvittais, ku huone ja kaks ihmistä, huoh...

hienoa, kannattaa välillä olla laatuaikaa toisilleen jotta suhde pysyy kondiksessa.

Meikäläinenki varas viime viikolla hotellihuoneen yhdelle henkilölle on pe-la kokouksia Avonista, ja mies on la-su taas hotellissa kouvolassa työsuojeluvaltuutettujen koulutuksessa, et siinä meijän laatuajat :whistle:

Jos ette aio olla Tulisuudelmassa pilkkuun asti, niin älkää huoliko huonetta kolmannesta kerroksesta. Sinne nimittäin kuuluu musiikki aika hyvin, laulunsanoistakin saa selvää. :kieh:

Oltiin just marraskuussa samanlaisella reissulla Hämeenlinnassa kun saatiin häälahjaks semmonen yöpymislahjakortti.
Ja nyt saatiin henkilökuntahintaan huone niin ei nyt ihan kauheesti jouduta maksaakkaan.
Taitaa ilta mennä samalla kaavaa kuin viimeksikin, vietettiin aikaa huoneessa, käytiin syömässä ja pikasella kierroksella kaupungissa ja sit huoneeseen viettään laatuaikaa kaksin.
Ja hitto... puol kakstoista oltiin jo valmiita nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Jos ette aio olla Tulisuudelmassa pilkkuun asti, niin älkää huoliko huonetta kolmannesta kerroksesta. Sinne nimittäin kuuluu musiikki aika hyvin, laulunsanoistakin saa selvää. :kieh:

Juu ei myö meinattu ollenkaan sinne mennä.
=)
Mut siis oliks toi vinkki että ei kannata ylipäätään huolia sitä huonetta sieltä alemmista kerroksista?

Mulla vaan ei taida olla kovin valinnan varaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
=)
Mut siis oliks toi vinkki että ei kannata ylipäätään huolia sitä huonetta sieltä alemmista kerroksista?

Tulisuudelma on toisessa kerroksessa ja hotellihuoneet 3-6 kerroksissa. Viime kuussa olin 2 yötä kolmannen kerroksen huoneessa ja toiste en ole. Ensi viikolla menen taas kahdeksi yöksi ja jo varatessa pyysin huoneen neljännestä tai ylempää.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
=)

Tulisuudelma on toisessa kerroksessa ja hotellihuoneet 3-6 kerroksissa. Viime kuussa olin 2 yötä kolmannen kerroksen huoneessa ja toiste en ole. Ensi viikolla menen taas kahdeksi yöksi ja jo varatessa pyysin huoneen neljännestä tai ylempää.

Niin... meillä tosiaan on henkilökunta hinnalla huoneet, ne taitaa varmaan laittaa meijät sitten just semmosiin mitä muut ei huoli =)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kyllä hotellihuoneen hintaan kuuluu aina oikeus käyttää yökerhoa.
Ja kyllä sokkarin henkilökuntahinnallakin silti raflaan pääsee.

Niin no mut mä en tiedä että missä/mikä tuo tulisuudelma on? Onko se jonkun tanssiravintolan nimi vaiko onko se joku tapahtuma siellä silloin.
Oliskos siellä yökerho erikseen ja tommonen tanssiravintola erikseen?

Oon kyllä pikkiriikkisen kateellinen teitille :whistle:
Meidän piti lähteä miehen kanssa huhtikuussa kahdestaan reissuun, jopa pidennetylle viikonlopulle jonnekin berliiniin tai jotain vastaavaa mutta saadankin siirtää sitä koska meille ollaan juuri sijoittamassa sijaiskotilasta eikä tietenkään sit lähdetä minnekään vaan tutustutaan rauhassa uuteen perheenjäseneen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Meidän piti lähteä miehen kanssa huhtikuussa kahdestaan reissuun, jopa pidennetylle viikonlopulle jonnekin berliiniin tai jotain vastaavaa mutta saadankin siirtää sitä koska meille ollaan juuri sijoittamassa sijaiskotilasta eikä tietenkään sit lähdetä minnekään vaan tutustutaan rauhassa uuteen perheenjäseneen :heart:

Voih! Mut tuommosen asian takia mäkin kyllä siirtäisin jotain tällästä reissua.

Niin no tottakai, siitä ei ole epäilystäkään. Tietty vähän kismittää kun sitä oltiin niin pitkään suunniteltu että kun täytän pyöreitä niin sit lähetään. Mutta kyllä me keretään vielä. Tulokas on vasta vuoden vanha joten ei todellakaan kävis mielessäkään viedä heti hoitoon.

Niin no mut mä en tiedä että missä/mikä tuo tulisuudelma on? Onko se jonkun tanssiravintolan nimi vaiko onko se joku tapahtuma siellä silloin.
Oliskos siellä yökerho erikseen ja tommonen tanssiravintola erikseen?

Tulisuudelma on hemmetin iso tanssiravintola, melkein koko kakkoskerroksen kokoinen. Ilmeisesti suosittukin, koska oli keskellä viikkoa aivan täynnä.

Niin no tottakai, siitä ei ole epäilystäkään. Tietty vähän kismittää kun sitä oltiin niin pitkään suunniteltu että kun täytän pyöreitä niin sit lähetään. Mutta kyllä me keretään vielä. Tulokas on vasta vuoden vanha joten ei todellakaan kävis mielessäkään viedä heti hoitoon.

Vuoden??
:(
Mä arvostan kovin tota mitä teette.
Ite kanssa haluisin mutta kun mies ei niin se siitä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Tulisuudelma on hotelli vantaan tanssiravintola. Sit siel on se night, joka on yökerho, sinne ainakin pääsette.

No siellä me voidaan sit piipahtaa :D
Eipä ollakkaan miehen kanssa käyty aikoihin missään baariloissa yhdessä... kahdestaan.

Vuoden??
:(
Mä arvostan kovin tota mitä teette.
Ite kanssa haluisin mutta kun mies ei niin se siitä sitten.

Juu-u vuoden täyttää ensi kuussa. Toinen mistä myös alkuu sosiaalityötekijät puhuivat olisi ollut kolmen kuukauden mutta sille pienelle ihmiselle kävi niin onnellisesti että sukulaisista löytyi hänelle ottaja.

Eli taas miehen kanssa yhteistä aikaa kaksin kun mun äiti välttämättä haluaa mein pikku neidin yökylään.
Pahaksemme emme siis pistäny ja niin sitten tänään varasin meille huoneen hotellista.

Käydä shoppailemassa päivällä ja ruokailemassa ystäväpariskunnan kanssa. Sitten hotellihuoneen kautta pikaisesti baarissa käymään ja hyvinkin nopeasti takaisin huoneeseen. Sen jälkeen tilataan maksullinen kanava ja ollaan vällyjen välissä koko yö :whistle: :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Käydä shoppailemassa päivällä ja ruokailemassa ystäväpariskunnan kanssa. Sitten hotellihuoneen kautta pikaisesti baarissa käymään ja hyvinkin nopeasti takaisin huoneeseen. Sen jälkeen tilataan maksullinen kanava ja ollaan vällyjen välissä koko yö :whistle: :whistle: :saint:

HMMM... tunnetkos sä mut??
Mistäs tiedät että mulla on ystäväpariskunta siellä??
Vai mainitsinkos mä jo siitä??
Niin ja tuo kovin kuullostaa mein edelliselle reissulle... muuten paitsi siellä ei tavattu ystäviä.

Niin vai onkos teilläkin suunnitelmia?

Yhteistyössä