Nyt on elokuvissa käyty=) Ja mies jäi ihan koukkuun tohon twilightiin..

• Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti
Tipu Topakka
Mentiin elokuviin ja ei tiennyt ollenkaan mitä mennään kattomaan. Ja oli aivan myyty leffasta. Ja minustakin se oli aivan tajuttoman ihana!!! Ei jaksais millään odottaa, että kakkos osa tulee teattereihin!

Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä meen huomenna katsomaan sen :heart:
Ja tänään ostin kakkososan luettavaksi. =)

Ihan maailman paras rakkaustarina :D :xmas:
odottappa kun luet sen kolmosen! Se oli ihan PARAS niistä kaikista. Itselle tulossa ensi viikolla nelos osa (englanniksi kylläkin, kun sitä ei ole vielä käännetty :/ ). Toi leffa oli niin mahtava, että nautin joka sekunnista! Enpä ole pitkään aikaan kattonut noin värisyttävää leffaa. Nauti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
odottappa kun luet sen kolmosen! Se oli ihan PARAS niistä kaikista. Itselle tulossa ensi viikolla nelos osa (englanniksi kylläkin, kun sitä ei ole vielä käännetty :/ ). Toi leffa oli niin mahtava, että nautin joka sekunnista! Enpä ole pitkään aikaan kattonut noin värisyttävää leffaa. Nauti =)
Nautin kyllä, mä olen sen suttusena jo nähnyt ja sykähdytti sellasenakin :whistle:

Ja enköhän mä joudu ens viikolla marssimaan kirjakauppaan kolmosen perässä, etenkin kun sä olet nyt jo toinen joka hehkuttaa sen ylitse muiden :D

Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
siis siinä on kuitenkin hienoja efektejä ja muuta? miehellekkin jotain?ettei vaan rakkaustarina.
No ainakin minun mies kehui aivan mahtavaksi (siis maasta taivaisiin) ja että oli todella yllättynyt, että tykkäsi tommosesta leffasta.

Noin. Iih, aika fileissä vieläkin :D
Vähänkö näytti leffassa paremmalle kuin suttusena koneen ruudulla, ajatella :whistle:

Ainoo ikävä puoli oli se, että sali oli täynnä kikattavia ja höpiseviä teinityttöjä :|
Vaikka mä heiän fiiliksensä ymmärränkin :whistle: :ashamed:

Yhteistyössä