Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä että mamuille kehitetään töitä ja mielekästä ajankulua, silloin heistä ei ole niin häiriöksi muulle yhteiskunnalle.
Pitäähän mamujen hyvinvoinnista huolehtia, eikö suomalaisilta vähävaraisilta voisi vielä jostain nipistää. Niin, ja hyvän asian puolesta kannattaa olla liikaa huolehtimasta valtionvelasta. Siinä on tuntuu olevan tämänpäivän päättäjien trendi.Kalliiksi tulee suomalaisille nämä ihan vain muiden mamujen takia kehitetyt verovaroin maksettavat työpaikat.
Onhan meillä esimerkiksi maahanmuuttajia, jotka ovat käyneet suomalaisen koulun, kirjoittaneet loistavin arvosanoin ylioppilaiksi ja opiskelleet sitten lääkäriksi, ja ihan ilman mitään erikoiskiintiöitä ja helpotuksia. Ota nyt ne vihalasit silmiltäsi ja katso ympäröivää maailmaa ilman niitä.Uskoo ken tahtoo. Minä haluan nähdä sen mamun, joka osaa osaa hyvää suomea ja läpäisee myös virkamiesruotsin, haluaa poliisiksi ja läpäisee muutkin testit.
Toisaalta naisvaltaisille aloille on houkuteltu miehiä heille suunnatuilla kampanjoilla ja samoin naisia miesvaltaisille aloille. Toki näistäkin on erilaisia mielipiteitä, mutta pointti onkin, että on tuota tehty.
Mä en ihan hirveesti luottaisi Afrikasta ja Lähi-idästä kotoisin oleviin poliiseihin...Hyvä että mamuille kehitetään töitä ja mielekästä ajankulua, silloin heistä ei ole niin häiriöksi muulle yhteiskunnalle.
Minusta tämä on hyvä idea. Ensinnäkin niin matujen joukossa on varmasti monia lähtömaassaan poliisina ollutta jolloin heidät on helppo päivittää Suomen poliisivoimiin ja toiseksi, VOKkeihin tarvitaan arabipoliiseja järjestystä pitämään.
Minusta tämä on hyvä idea. Ensinnäkin niin matujen joukossa on varmasti monia lähtömaassaan poliisina ollutta jolloin heidät on helppo päivittää Suomen poliisivoimiin
kuka nyt poliisiin luottaa muutenkaan.Mä en ihan hirveesti luottaisi Afrikasta ja Lähi-idästä kotoisin oleviin poliiseihin...
Suomessa on aika vähän korruptoitunut poliisi. Tosin Aarnion juttu kyllä tuntuu todella pahalta koko poliisikunnan kannalta.kuka nyt poliisiin luottaa muutenkaan.![]()